Výstava

Čtyři důvody, proč jít na výstavní část festivalu!

  1. Výstava vám naservíruje největší koncentraci toho nejlepšího příslušenství pro virtuální realitu. Festival vás přenese v čase i prostoru a ponoří vás do života, o kterém se vám doposud jen snilo.
  2. Brýle pro virtuální realitu vašemu tělu předají nenahraditelné vjemy, o kterých budete vyprávět svým blízkým ještě několik týdnů po naší výstavě. Technologie umělých světů už není jen pohádkou ze sci-fi filmů ani utajovanými projekty armády, je tu a čeká jen na vás! Na výstavě v pražských Jatkách78 mezi 24.-25. květnem 2017.
  3. Čeká tu na každého rozsáhlé množství simulátorů, které vás přenesou do role astronautů, doktorů, řidičů, futuristických hrdinů nebo třeba stvořitele světa. Zapomeňte na fyzikální zákony a změňte si svět k obrazu svému.
  4. Jednotlivé stánky na naší výstavě budou prezentovat svá díla, kterými virtuální realita brzy zasáhne celý svět. Vy ovšem budete u jejího samotného počátku, při příležitosti evropského unikátu – českého festivalu virtuální a rozšířené reality, Czech VR Fest.

Myslíme i na ty nejmenší, na místě dostanou cukrovou vatu zdarma! :-)

Otevírací doba

středa: 10:0021:00
čtvrtek: 9:0019:00

Vstupné

75Kč / 100Kč v předprodeji
100Kč / 150Kč na místě

Vystavující

SONY - PlayStation

Společnost Sony Interactive Entertainment (SIE), která je uznávána jako globální lídr na poli interaktivní a digitální zábavy, je zodpovědná za značku PlayStation® i rodinu produktů a služeb. PlayStation přináší na trh inovace již od vydání původní konzole PlayStation v Japonsku v roce 1994. Do rodiny produktů a služeb PlayStation patří PlayStation®4, PlayStation®VR, PlayStation®Vita, PlayStation®3, PlayStation®Store, PlayStation®Plus, PlayStation™Video, PlayStation™Music, PlayStation™Now, PlayStation™Vue, PlayStation®Original a oceňované softwarové tituly od společnosti SIE Worldwide Studios. Společnost SIE sídlí v kalifornském městě San Mateo a jedná se o plně podřízenou pobočku společnosti Sony Corporation s globálními funkcemi a regionálními ústředími v Kalifornii, Londýně a Tokiu.

Škoda Auto

ŠKODA AUTO je inovativní a moderní automobilkou, která jako jediná v České republice vyrábí i vyvíjí. Moderní technologické centrum, které mají v Mladé Boleslavi, jim umožňuje přicházet s inovacemi, kterými se ve smyslu „Simply Clever“ snaží co nejvíce přiblížit svým zákazníkům. Také díky unikátnímu studiu virtuální reality, které v procesu vývoje a designu využíváme, mohou efektivně a flexibilně vyvíjet ty nejmodernější a precizně vyrobené automobily budoucnosti.

Solirax

Ve jménu lepšího dostupného vzdělávání pro všechny jsme vyvinuli Neos, software, který umožňuje efektivní tvorbu a naškálování libovolných VR/AR aplikací. Podobně jako při tvorbě fyzických objektů, Neos umožňuje začít s jednoduchými intuitivně pochopitelnými "fyzickými" nástroji, případně pokračovat s komplexnějšími a hlavně přizvat ostatní tvůrce pro in-world týmovou práci. Navíc jsou aplikace vytvořené v Neosu automaticky kompatibilní se všemi VR/AR platformami*, rapidně znovu využitelné a hratelné ve více lidech.

*Na rozdíl od běžných enginů všechny Neos aplikace podporují všechen hardware, který podporuje engine sám nezávisle na tom, jaká SDK výrobců byla k dispozici/implementována v moment vytvoření.

Bohemia Interactive Simulations

Bohemia Interactive Simulations (BISim) je přední globální softwarovou firmou v oblasti simulací pro výcvik vojenských a civilních organizací. BISim vyvíjí vysoce kvalitní, průlomová a cenově dostupná řešení pro taktický výcvik vojenských složek a simulaci, založená na herní technologii. Jejími zákazníky jsou mnohé státy NATO; za všechny jmenujme US Army a ministerstvo obrany Spojeného království.

PRESENTIGO

PRESENTIGO, s.r.o. je rychle rostoucí česko-americký startup s pobočkami v San Francisku, Praze a v Ostravě (investici získal od Rockaway Capital). Zabývá se tvorbou B2B obchodních prezentací a vývojem vlastní prezentační platformy, která obohacuje klasické prezentace o 3D a propojuje je na sales a marketingové funkce. Mezi zákazníky patří firmy jako Foxconn, E.ON, O2, UPC, Jet Set, Linet, Vítkovice a mnoho dalších. Nyní PRESENTIGO pracuje také na VR projektech, kde přináší zkušenost s návrhem B2B prezentací a prodeje a vytváří profesionální VR projekty pro zákazníky převážně z řad výrobních firem.

Hyperbolic Magnetism

Hyperbolic Magnetism je malé nezávislé herní studio, založené Jánem Ilavským a Vladimírem Hrinčárem, působící v Praze. Jejich první velká hra s názvem Lums, která vyšla v roce 2013 pro platformu iOS a ukázala zaměření studia na unikátní způsob hraní a skvělý, ale přitom jednoduchý vizuální styl, získala ocenění Česká hra roku 2013. Hyperbolic Magnetism dosáhl ještě většího úspěchu s hrou Chameleon run, která získala ocenění Apple Design Award v roce 2016. Studio momentálně pracuje na rytmické VR hře Beat Saber.

Technical University of Liberec

Ústav pro nanomateriály, pokročilé technologie a inovace je výzkumné centrum Technické univerzity v Liberci (TUL). Jeho cílem je přispět k rozvoji regionu, tradičně orientovaného na technická odvětví průmyslu. Ústav propojuje laboratoře technických oborů z TUL a jejich spolupráci s významnými subjekty aplikační sféry. Výzkumné programy jsou zaměřené na oblast materiálového výzkumu a konkurenceschopného strojírenství s důrazem na využitelnost výsledků výzkumu a vývoje v praxi.

Pocket Virtuality

Pocket Virtuality je český, privátně vlastněný startup. Vyvíjí aplikace a sofistikované systémy pro rozšířenou a virtuální realitu. Zaměřují se na vývoj platformy VR Inspektor pro snímání a přenos fyzického prostředí do virtuální reality v reálném čase, což umožňuje analýzu a kooperaci i vzdálených uživatelů v tomto prostředí. Zakladatelé firmy jsou veteráni herního průmyslu s 15letou zkušeností v oblasti simulací, počítačové grafiky a v mobilním marketingu. Spolupracují na vývoji s firmami Microsoft a nVidia.

ANIFILM

Mezinárodní festival animovanových filmů

Festival představuje aktuální trendy, postupy, technologie a animační techniky. Podporuje rozpracované či zcela nové animační projekty, jejich tvůrce, producenty a distributory. Poskytuje prostor pro pozitivní konfrontaci a navazování nových kontaktů mezi filmovými profesionály z celého světa. Je určen tvůrcům a filmovým profesionálům, studentům, pedagogům, filmovým teoretikům a všem fanouškům animované tvorby včetně dětí. Anifilm chce dlouhodobě reprezentovat a propagovat Českou republiku, Jihočeský kraj a město Třeboň ve světovém kontextu.

VR Dimension

Ultimátní herna virtuální reality v centru Prahy u Václavského náměstí představuje herní prostor s více než 100m2. Jedná se o první hernu virtuální reality v ČR se systémem ICAROS VR. Během hraní nabízí pohodlí pro skupinky přátel s možností sledování průběhu her na velkoplošných projektorech. Fanděte či přejte neštěstí svým přátelům! Velký výběr sólo i skupinových zážitků, soutěže, výzvy a strhující atmosféra! Nekompromisní hardware! Nechte se ohromit novými virtuálními světy - vstupte do dimenze virtuální reality!

Bushman Panoramic

Bushman Panoramic is a Czech company based in the small town of Krnov. Since 2010, our focus has been on developing 360° equipment that are esthetic, light and easy to use. Our line of products started with panoramic heads, such as the GOBI, the KALAHARI and the SANDBUG. We have been offering dedicated Carbon Fiber poles and tripods for the needs of the VR production. Our customers are global from the general public to high-end professionals with custom solutions.

We are a team of 4, working and developing 360° panoramic equipment. Our focus is to bring new solutions and great products to the market. We believe that is the only way to achieve new technical solutions. We know the challenges that are linked and specific to VR, so when we do release a product, it must be perfect but it must make a difference for the user at the end of the day.

We strongly believe that we must simplify the process for shooting 360° footage. At the VRFest, we will present for the first time our new VR-CORE carbon fiber poles, with innovating solutions.

We hope to see many of you at VRFest.

Gerald BLONDY
Founder of Bushman Panoramic

Torch Entertainment

Naše společnost navrhuje, vytváří, licencuje a distribuuje služby ve virtuální realitě zaměřené na zábavní průmysl. Pod značkou Torch VR nabízíme jedinečné únikové hry přeložené do češtiny, které se hrají pouze pomocí rukou a až v šesti hráčích. Dále nabízíme zážitky, které si na domacích VR zařízeních jen tak nevyzkoušíte. Jednou z našich hlavních zásad je poskytování kvalitních služeb zákazníkům a protože si uvědomujeme, že samotný zážitek nezačíná pouhým nasazením VR brýlí, vysloužili jsme si na internetových profilech pěti hvězdičková hodnocení. Lidé neustále hledají zkušenosti, které jinde nezažijí, a my se snažíme být právě tím, “co jinde nezažijete”.

České vysoké učení technické v Praze

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze předvede na svém stánku zařízení pro detekci obličeje s rozpoznáním pohlaví a věku a seznámí účastníky veletrhu s možnostmi studia atraktivních oborů.

Virtoox

Společnost VIRTOOX se zaměřuje na vývoj realtime aplikací pro firemní prostředí, marketingovou komunikaci a televizní studia. Ve svých projektech využívá těsné vazby na společnost XLAB, která je dlouhodobě aktivní v oblasti integraci multimédií a vizuálních show.

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta České Zemědělské Univerzity v Praze se věnuje VR v rámci laboratoře virtuální reality projektu HUBRU - HUman Behaviour Research Unit. Laboratoř disponuje kombinací technologií CAVE, eyetracking, biofeedback a VR sety HTC Vive. Na začátku roku 2017 byla navázána úzká spolupráce se společností Solirax. Jejich prostředí NEOS VR je plně využíváno k výuce, výzkumu a prezentačním účelům fakulty.

Etnetera Group

VR Ateliér společnosti Etnetetera Group ve spojení s vizuálním studiem DRAWetc představuje svůj koncept 1. české galerie současného umění virtuální a rozšířené reality. Smyslem galerie je zachytit současnou uměleckou scénu pomocí tohoto nově se etablujícího média a zprostředkovat vzniklá díla veřejnosti. Společným úsilím umělců a programátorů vzniknou aplikace pro mobilní telefony i pro profesionální VR headsety. Přijďte se podívat a zažít tvorbu profesionálních ilustrátorů ve virtuální realitě.

Panoboard

PanoBoard je jedničkou na českém trhu v oblasti distribuce VR obsahu různorodému portfoliu klientů, především pomocí aplikací ve virtuální realitě a stejnojmenných VR brýlí PanoBoard. Mezi jejich služby patří ale také zpracování profesionálních 360° videí, virtuální prohlídky a následná analytika použití těchto technologií pomocí heat map a dalších ukazatelů, aby svým klientům mohli správně kampaně ve virtuální realitě vyhodnocovat, analyzovat a dále optimalizovat.

DIVR Labs

DIVR je české herní “VR Only” studio, které vyvíjí hry primárně pro HTC VIVE a Oculus Rift a v budoucnu i pro PSVR. Pilotní projekt Blue Effect byl kritikou velmi kladně hodnocený a získal si respekt ve světě VR. Momentálně vyvíjíme naši další hru, která, doufejme, bude konkurovat největším VR titulům.

Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze

Případová studie vizuální identity pro festival hororových filmů Massakr představí okolnosti tvorby ateliérového zadání, které se zpracovávalo v průběhu zimního semestru 2016/2017 v Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace na pražské UMPRUM. Proč bylo důležité studenty do světa virtuální reality uvést? Jak grafický design souvisí s VR? Co obnášelo věnovat se na umělecké škole VR? Kam celá snaha vlastně směřuje? Jaké byly reakce samotných studentů a mělo to vlastně smysl?

Dream Digital

Digital Dreamer at Dream.Digital

Desetiletá praxe v oboru high-endové fotografie a retuši mu byla velikou oporou v jeho nadcházejících projektech. Spoluzaložil herní studio Silicon Jelly, které se soustředilo na vývoj mobilních her. Díky hře Mimpi Dreams, kterou v Silicon Jelly naprogramoval spolu s Michalem Berlingerem se dostal do povědomí celého světa a vyhrál cenu Apple Best Game v Číně. Následně spoluzaložil studio Divr Labs, které se specializuje ryze na vývoj her pro Virtuální Realitu. Spolunavrhl a celou naprogramoval hru Blue Effect VR pro HTC Vive a Oculus Rift.

Hra se dočkala vysoce dobrého ohlasu, proto si konečně splnil sen a založil své vlastní studio Dream.Digital, které se specializuje na edukativní zábavné hry a vybraným firmám pomáhá zefektivnit procesy pomocí rozšířené a virtuální reality. Jeho prvním projektem, který vyvíjí poprvé skoro sám, je Bohemia VR. Hra mapuje české historické památky pomocí technologie, zvané fotogrametrie. Zámky a hrady je ve virtuální realitě možné celé prohlédnout i ze zcela člověku nedostupných míst. Cestovatel v čase “Hráč” má za úkol najít v každé lokalitě určité množství relikvií za pomoci cestování v čase a teleportaci. Po naskenování relikvií se hráč může dozvědět podrobnější informace o těchto vzácných předmětech a uschovat si je do vlastního depositáře. Celou virtuální prohlídkou ho bude doprovázet havran, kterého lze vycvičit, aby tyto relikvie pomáhal hledat. Hra má za úkol moderní a zábavnou formou popularizovat historii České republiky.

Jelikož je však virtuální a rozšířená realita velice mladá, rozhodl se ji zpopularizovat pomocí přednášek a založil si proto YouTube kanál, kde se snaží vývoj her na virtuální realitu přiblížit širší veřejnosti.

VirArch

Virarch je kreativní studio, zaměřující se na technologie budoucnosti. Našimi klíčovými oblastmi jsou augmentovaná realita, virtuální realita a 3D tisk. Můžeme vám pomoci vizualizovat nápady ve virtuální či augmentované realitě na PC, webu a mobilních zařízeních a nebo vám je můžeme zhmotnit díky 3D tisku.

Lifeliqe

Lifeliqe is a visual learning tool with interactive 3D on multiple hardware and software platforms proven to increase student learning and engagement. In VR, the company is presenting Lifeliqe VR Museum: world’s leading educational virtual reality app designed for teaching K-12 STEM subjects. Running on the most advanced VR device, HTC Vive, it offers an unbelievable dive into wonderful virtual worlds and a unique opportunity to examine more than 1,000 educational, interactive 3D models and more than 20 experiences in virtual reality. Being one of the most downloaded educational apps for HTC Vive, Lifeliqe VR Museum takes learning into the exciting and immersive virtual environment to provide even more impact and spark lightbulb moments.

Virtual Medicine

Virtual Medicine je startup, který vyvíjí unikátní lékařskou VR aplikaci Human Anatomy VR. Měsíc po jejím vydání pro platformu Samsung GearVR si ji už stáhly tisíce lidí ze 114 zemí světa. S potěšením vám představí i experimentální desktopovou verzi pro HTC Vive a s pomocí VR technologie vás zasvětí do tajemství anatomie lidského těla!

Brainz VR

We are a VR agency, producing premium interactive experiences

Poskytujeme komplexní služby VR s využitím nových technologií a snažíme se svým klientům nabízet jedinečné zážitky ve virtuální realitě. Celý proces rádi zajistíme od prvotního konceptu až po samotnou realizaci. Chceme ukázat, jak vzrušující svět virtuální realita nabízí a jak skvělé věci se v něm dají vytvořit. Jsme součástí digitální agentury BRAINZ, která funguje na českém a zahraničním trhu více jak 10 let. Se svými 30 zaměstnanci se řadí mezi středně velké agentury, stále si ale zachovává ducha a náboj progresivního kreativního hi-tech studia. Pomáhá brandům malých i korporátních společností v budování silných pozic v online světě.

Vyhýbáme se komplikovaným řešením, u svých nápadů máme rádi přímočarost a důmyslnost. Baví nás vymýšlet dosud nevymyšlené, inspiruje nás umění, motivuje nás zvědavost.

GrandPano

GrandPano je grafické studio, zaměřené na VR B2B. Tvoří VR aplikace se zaměřením na podporu B2B a B2B2C za podpory vlastních zkušeností v oblasti velkých developerských projektů a know-how s využitím VR marketingu v tomto segmentu. Jejich dalším klíčovým produktem jsou mikro-hry pro korporace a eventový marketing. Nabízejí komplexní marketingová řešení díky svému produktu ALL IN ONE VR, který využívá pozitivní emoci, zprostředkovanou právě díky VR.

cotu

Pomáháme naším zákazníkům s vývojem a výrobou výrobku od prvotního návrhu přes prototyp až po malosériovou výrobu. Sami jsme si prošli celým vývojovým procesem s vlastním produktem a nábytkem v našem stánku. Díky tomu jsme získali jedinečné know-how a výsledky, které budeme vystavovat.

3D tisk je pro nás výchozí bod a nedokonalý 3D výtisk přetváříme v úchvatný produkt. Po návštěvě našeho stánku zjistíte, jak snadné je vytvořit a vyrábět vlastní výrobek.

Budete od nás odcházet nadšeni a plni nápadů.

2Realistic s. r. o.

Ve svých aplikacích virtuální reality klademe důraz na realističnost zobrazení, se zvýšenou náročností na hardware. Vedlejší oblasti našeho zaměření tvoří produkce interaktivních a site-specific instalací, mediální tvorba, reklama, architektonické vizualizace, využíváme umělou inteligenci a deep learning. Společnost 2Realistic s. r. o. funguje v oblasti médií a marketingu již od roku 2008, dnes s příchodem nových lidí a investic znovu ožívá. Skládá se z pěti velmi odlišných fyzických a právnických subjektů, je tedy od základu plně založena na spolupráci a zkušenostech z různých oblastí.

Záštity

PR partneři

Hlavní mediální partner

Mediální partneři

Partneři