10.-12. 5. 2018
CIIRC Praha

Produktový design, virtuální školení, virtuální dvojče, testy, simulace a další klíčová využití VR a AR v průmyslu.

Garant bloku Průmysl

Milan Mitošinka

Cleverlance
Expert na oblasť sveta mobilných technológii, nositeľnej elektroniky, IoT a VR/AR, ktorého motiváciou je využívať práve tieto technológie na stálu inováciu softwarových riešení a produktov. Snaha obohatiť konvenčné produkty o časť software a hardware, ktoré by mohli zefektívniť jeho predaj a fungovanie ako také je cesta do budúcnosti, v ktorej vidí veľký potenciál. Ako vedúci jednotky mobilného vývoja – Mobile IT a inovačného labu pre IoT a VR & AR v Cleverlance Group pracuje na neustálej inovácii časti portfólia produktov u spoločností ako Deutsche Telekom, Dôvera ZP, Komerčná Banka, Škoda auto a iné a preto garantuje sekciu priemyslu.

Řečníci bloku Průmysl

DE
Christian Glessner

Christian Glessner

Hololux
Christian Glessner je spoluzakladatel a generální ředitel společnosti hololux, přední agentury pro virtuální a smíšenou reality. Doprovází a vede zákazníky na jejich cestě do nových a pohlcujících virtuálních realit. Christian’s parents were entrepreneurs, and he grew up between computer technology and economics. As a kid, he was deeply inspired by an amber, sparkling screen and it's blinking and promising cursor of an AS/400 in his parent’s office. The “Tabula Rasa” or in other words the chance of creating something entirely new from scratch is still driving his passion for information technologies, artificial intelligence, and virtual reality. Recently he was honored again (8th time in a row) for receiving the 'Microsoft MVP Award for Technology' leaders, an Oscar-like accolade conferred by Microsoft.Křesťanští rodiče byli podnikatelé a vyrostl mezi výpočetní technikou a ekonomikou. Jako dítě, byl hluboce inspirován jantarovou, šumivou obrazovkou a blikajícím kurzorem AS / 400 v kanceláři rodičů. "Tabula Rasa", nebo jinými slovy šance vytvořit něco úplně nového od nuly, je vášeň, která ho drží u informačních technologií, umělé inteligence a virtuální reality. Nedávno byl opět poctěn (osmkrát za sebou) oceněním "Microsoft MVP Award for Technology". hololux.de
PL
Jakub Korczynski

Jakub Korczynski

Giant Lazer
V současné době vede Jakub Giant Lazer - softwarové studio zaměřené na VR / AR / MR a 360 videa. V počátcích studia pracoval jako producent a režisér 360 videí. Později společně se svým týmem vyvinul "Pack Rage VR" - vzdělávací logistickou hru a to jako první vzdělávací VR hru v Polsku. Giant Lazer také produkoval několik VR zážitků pro průmysl: Jet Motor Assembly VR, Jumbo-Trailer Inspection VR, Build & Fly VR, Shelf VR Trainer. Tyto komerční aplikace byly s velkým úspěchem prezentovány na: LogiMAT 2018 Stuttgart, Logistyka 2018 a Logistics Conference Bratislava. V současné době pracuje Jakub a jeho tým na různých mobilních VR a AR projektech pro průmysl, zejména pak pro logistický sektor. V minulém roce Jakub zahájil iniciativu nazvanou VR/AR Hero. Jádrem projektu je pomoci lidem naučit se programovat aplikace pro VR/AR. První workshopy se konaly v prosinci 2017. Afro-kubánský tanečník a taneční instruktor. giantlazer.com
CZ
Vladimír Mařík

Vladimír Mařík

CIIRC
Vladimír Mařik se narodil v červnu 1952. Věnuje se naplno vědě a je ředitelem Českého institutu informatiky, robotiky a kybernetiky (CIIRC) Českého vysokého učení technického v Praze. V roce 2017 převzal od prezidenta České Republiky medaily za zásluhy. ciirc.cvut.cz/cs
CZ/CH
Marta Anna Ledgard

Marta Anna Ledgard

NXTR
Marta Anna Ledgard, MBA, je generální ředitelkou a partnerkou společnosti NXTR. Věnuje se také konzultacím, mentoringu a podnikovému vývoji pro projekty s virtuální a rozšířenou realitou. Díky svému pozadí v televizním vysílání a vybudování úspěšné digitální mediální společnosti ve východní Africe má jedinečnou síť a přehled o VR, filmu, firmách a produkčních společnostech po celé Evropě, Americe a Asii. V současné době žije se svou rodinou mezi Prahou a Lausanne (Švýcarsko) a pracuje na projektech v různých zemích Evropy.
CZ
Jiri Kaufhold

Jiri Kaufhold

NXTR
Jiří má tři desítky let zkušeností senior managera prodejte nových komplexních elektronických řešení na evropských trzích. Jako regionální vedoucí prodeje společnosti Hewlett-Packard v Mnichově získal rozsáhlé průmyslové zakázky od společností Bosch, Phillips a Motorola. Jiří také vedl úspěšné zakázky pro Matsushita a Cadence. Jeho mnohostranné znalosti sahají od elektroniky a polovodičového designu až po komunikační systémy a digitální platformy. Je velkým nadšencem používání AR pro pokročilé strojírenství, kde vidí nedotčené a miliardové možnosti. Jiří má pevné vztahy s evropskými technickými univerzitami, včetně Ruska, a je schopen nacházet nové talenty rozvíjejícího se průmyslu rozšířené reality. Hovoří plyně česky, německy, anglicky, rusky, francouzsky a slovensky a je držitelem magisterského titulu z elektrotechniky z ČVUT.
CZ
Leoš Dvořák

Leoš Dvořák

SIEMENS
Leoš Dvořák je historicky první ředitel pro digitalizaci v Siemens ČR. Jeho cílem je vytvořit exekutivní plán digitální připravenosti, školících materiálů, vytvoření partnerského ekosystému a hlavně pomoci firmě Siemens ČR s přechodem na průmysl 4.0. siemens.com/cz/cz/home.html
CZ
Milan Dědek

Milan Dědek

Škoda Auto
Cyklistika, motorsport a lední hokej jsou sponsoringové oblasti ve škodovce. My kolem nich vytváříme aktivní komunikaci, podporujeme zajímavými eventy, používáme inovativní technologie a občas si střihneme nějaký hodně speciální projekt. skoda-auto.cz

Vnímání, zrak, psychologie, vzdělávání lékařů a mnoho dalších využití VR a AR v medicíně.

Garant bloku Medicína

Tomáš Brngál

Virtual Medicine
Tomáš je doktor medicíny a podnikatel, který se zaměřuje na pomoc lidem prostřednictvím inovací a nových technologií (VR/AR). Je velmi hrdý na tým ve VIRTUAL MEDICINE se kterým inovuje vzdělávání pro budoucí lékaře.

Řečníci bloku Medicína

PL
Piotr Lój

Piotr Lój

Virtual Dream Foundation
Jsem specialista virtuální reality v oblasti sociální, lékařské a humanitární a producent 360 videoklipů s více než 3 lety zkušeností s VR projekty a více než 10 lety zkušeností s grafickým designem a kreativou. Na projektech pracuji zpravidla sám. Jsem zakladatel Dream Foundation, která poskytuje VR zážitky nemocnicím, dětským onkologickým klinikám, hospicům, dětským domovům, seniorům a mnoha dalším společenským a zdravotnickým zařízením a oddělením. Zatím pracuji ve 3 nemocnicích v Polsku a největší klinice na Středním východě "Sheba Medical Center" v Tel Avivu v Izraeli. Mým posledním projektem byl VR Santa. Odnesli jsme děti z nemocničních lůžek na santovy sáně a nechali je létat po celém světě! Spolupracuji s Organizací spojených národů, přednáším Mezinárodnímu výboru Červeného kříže v Ženevě, spolupracuji i s mezinárodními vysokými školami ve Švýcarsku a mnoha jinými, abych mladé lidi učil o vývoji VR se všemi jeho dobrými i špatnými vlastnostmi. Nedávno jsem přednášel v Hongkongu a ve Washingtonu. Mou další zastávkou je univerzita v Šanghaji v Číně. Mým cílem je vybavit nemocnice VR hardwarem, kvalitním VR obsahem, 360 videozáznamy a know-how. Vyškolení zdravotnického personálu, dobrovolníků a koordinace potenciální spolupráce s místními sponzory a partnery. Vytvořit centrum pro výzkum a vývoj se stabilním financováním, které se bude umět přizpůsobit nejnovější technologii a spolupracovat s vědeckými zařízeními a výzkumem s nejlepším potenciálem využití v sociální, lékařské a humanitární oblasti. Vyvíjím také hru VR chemoterapie - vizualizaci ničení nádorových buněk pomocí superschopnosti chemoterapie. Jmenuje se to Hero terapie. Cílem je nechat se děti s rakovinou stát se jejich oblíbeným superhrdinou dle jejich výběru a pomocí superschopnosti chemoterapie zničit rakovinové buňky v části těla. Navzdory potenciálu VR také provádím výzkum týkající se duševních rizik a vzdělávám o nich mladé lidi. Zkoumám dopady VR a rizika závislosti, pornografie, hazardních her a dalších behaviorálních návyků. Zničující dopad VR na eskapismus, alter ego, protispolečenské chování, krizi vztahů, sexuální krizi a sociální krizi, ale také jak používat VR při prevenci sebevražd. lojke.pl/portfolio/virtual-dream
SK
Tomáš Brngál

Tomáš Brngál

Virtual medicine
Člen tohtoročného rebríčka Forbes 30pod30 Tomáš Brngál je absolventom Lekárskej fakulty Univerzity Komenského. Spolu s Milošom Svrčekom zo Slovenskej Technickej Univerzity založili pred takmer štyrmi rokmi startup VIRTUAL MEDICINE, ktorý vytvoril aplikáciu Human Anatomy VR. Prostredníctvom nej už umožňili desaťtisícom ľudí zo 149 krajín sveta nahliadnuť na tie najdetailnejšie zákutia ľudského tela pomocou virtuálnej reality. Human Anatomy VR robí učenie efektívnejším, interaktívnejším a zábavnejším. Je to prvá a momentálne stále jediná mobilná anatomická VR aplikácia na platforme Samsung GearVR aj Daydream. Google si aplikáciu dokonca vybral medzi top tri aplikácie z celého obchodu na svojej platforme pre virtuálnu realitu Google DayDream. Vďaka svojej schopnosti rozvíjať akýkoľvek typ VR / AR softvérového riešenia bola spoločnosť VIRTUAL MEDICINE oslovená spoločnosťami z rôznych odvetví (automobilový priemysel, telekomunikácie atď.). Na základe tejto skutočnosti zakladatelia vytvorili ďalší tím vývojárov a založili spin-off (VIRTUAL EVERYTHING) pre enterpise solution projekty. medicinevirtual.com
CZ
Alois Polák

Alois Polák

FTVS
Fyzioterapeut pracující v soukromém zdravotnickém zařízení Centrum komplexní péče Sámova v Praze. V rámci doktorského studia kinantropologie na FTVS UK se zabývám využitím virtuální reality v rehabilitaci pacientů s nekompletní míšní lézí, případně synchronizací virtuální reality a pohybu pomocí exoskeletonu pro dolní končetiny. ftvs.cuni.cz/FTVS-1.html
CZ
Tereza Zikánová

Tereza Zikánová

NUDZ
Doktorandská studentka oboru Etologie člověka, Integrální studium člověka – obecná antropologie na Fakultě Humanitních studií, Univerzity Karlovy. Zároveň výzkumná pracovnice v Laboratoři Evoluční sexuologie a psychopatologie v Národním ústavu duševního zdraví. Zabývá se studiem a výzkumem neverbální komunikace, se zaměřením na proceptivní projevy během dvoření. Ke svému výzkumu používá mimo jiné metodu eye trackingu (Eyelink 1000plus). V současné době se zabývá vytvářením stimulů pro výzkumné účely, a to ve formě avatarů. nudz.cz
CZ
Jan Hrdlička

Jan Hrdlička

3dsense
Vystudoval Biomedicínské inženýrství na FEL ČVUT. V roce 2012 založil studio 3dsense společně Jiřím Wildem - kolegou doktorandem v oboru Umělá inteligence a biokybernetika. 3dsense je skupina umělců a programátorů, která využívá spojení moderních technologií a uměleckých prvků. Jejich tvorba zahrnuje světelné instalace, muzejní exponáty, VR/AR aplikace či jevištní scénografie. 3dsense.cz
CZ
Jiří Podlipný

Jiří Podlipný

Fakultní nemocnice Plzeň - Psychiatrická klinika
Jiří Podlipný absolvoval lékařskou fakultu v r. 1993, od r. 1998 pracuje na Psychiatrické klinice plzeňské lékařské fakulty Univerzity Karlovy. Svoji dizertační práci zaměřil na metabolické aspekty užívání antidepresivní farmakoterapie. Možnostem VR v medicíně se věnuje od počátku milénia a k jeho hlavním projektům patří využití VR při expoziční terapii léčby závislosti na alkoholu. fnplzen.cz/node/121
CZ
Barbora Šouláková

Barbora Šouláková

NUDZ
Pracuji jako výzkumná pracovnice v Národním ústavě duševního zdraví a zárověn působím jako terapeutka v centru Adicare. Hlavním tématem mé práce je identifikace a následné praktické využití technik podporujících duševní zdraví člověka. Ve své práci se primárně zabývám meditačními, dechovými a imaginativními technikami a technikami pracujícími s myšlenkami. nudz.cz
CO
Nestor Caro

Nestor Caro

XLAB
Elektrotechnický inženýr a magistr v kybernetice a robotice. Vystudoval oba tituli díky vynikajícím pracím. Jeho práce byla vždy zaměřena na posílení lidského stroje rozhraní z různých. Momentálně vyvýjí zážitky v mixované realitě v Unity a UE4, s integrací biosignálu a integrovaními medii pro zábavu a zdravotní účely. Usilovně se také snaží o dokončení doktorského titulu, zkoumající na poli příběhové inteligence a modelech emocí umělé inteligence. xlab.cz/en/home-1
CZ
Michal Tkáč

Michal Tkáč

Virtual Medicine
Michal Tkáč působí jako Chief Designer ve firmě Virtual Medicine, zabývajícím se řešeními UI/UX a 3D modelováním obsahu pro aplikace ve VR. Coby VFX artist přistupuje k VR obsahu způsoby, známými v tomto oboru, a jejich prostřednictvím se v aplikacích snaží o vytvoření jedinečné atmosféry. Spolu s interdisciplinárním týmem pracuje na výukové aplikaci Human Anatomy VR. cleverlance.com/en
CZ
Kateřina Klapilová

Kateřina Klapilová

NUDZ
Jsem vedoucí výzkumné laboratoře Evoluční sexuologie a psychopatologie na Národním Ústavu Duševního Zdraví a vyučující na Fakultě Humanitních Studií Univerzity Karlovy. Již více než 10 let provádím základní výzkum lidské sexuality. Zabývám se například měřením ženské (i mužské) sexuální reakce na videomateriály, erotické texty i řízenou imaginaci; výzkumem sexuálních fantazií; výzkumem vlivu antikoncepce na ženskou sexualitu a fungování partnerství; výzkumem poruch sexuální preference (= parafilií či deviantních preferencí); sexualitou osob s psychiatrickým onemocněním. Ph.D. z lékařské psychologie a psychopatologie a jsem držitelkou mezinárodního certifikátu European Certified Psychosexuologist. nudz.cz
CZ
David Pánek

David Pánek

FTVS
Neurolog a vedoucí Kinesiologické laboratoře Katedry fyzioterapie FTVS UK. Zabývám se neurofyziologickými aspekty řízení pohybu se zaměřením na klinickou aplikaci v neurorehabilitaci a využití virtuální reality v léčbě poruch somatomotorického systému. ftvs.cuni.cz/FTVS-1171.html
CZ
Jakub Stejskal

Jakub Stejskal

Asociace virtuální a rozšířené reality
Zakladatel Asociace virtuální a rozšířené reality a festivalu Czech VR Fest. Jakub je nadšeným propagátorem VR/AR technologií ve veřejném prostoru. Věnuje se využití virtuální reality v medicíně, zejména při rehabilitaci míšních lézí a také projektu využití VR pro aktivizaci seniorů. avrar.cz
CZ
Milan Beniš

Milan Beniš

Fakultní nemocnice Plzeň - Psychiatrická klinika
Psychyaitr a vědec ve Fakultní nemocnici a Psychiatrické léčebně v Plzni fnplzen.cz/node/121
CZ
Jiří Polcar

Jiří Polcar

Strojní fakulta ZČU
Od roku 2014 se v rámci doktorského studia na Katedře průmyslového inženýrství a managementu na Fakultě strojní ZČU věnuje využití virtuální reality pro průmyslové účely a vytváří různé trenažery, simulátory a hry v Unity3D.
CZ
Jan Forejt

Jan Forejt

MSD IT
Honza je člen malého multidisciplinárního týmu, který v pražském IT hubu farmaceutické firmy MSD působí jako jakýsi katalyzátor pro inovace. Honzovo hlavní zaměření je právě na oblast VR/AR/MR, ale občas si střihne i projekty z jiné oblasti, jako třeba VUI s Amazon Alexa apod. msdit.cz

Produkt prý nejlíp prodá vyprávění dobrého příběhu. Ale co se stane, když ten příběh najednou můžete prožít? Jak si VR & AR buduje svou pozici v marketingu a možnosti využití.

Garant bloku Marketing

Robin Pultera

BrainzVR
Od začátku mě baví když někdo dělá něco pro rozšíření technologie, která prokopává cestu k dalšímu sblížení reálného světa s tím digitálním. Roky se pohybuji v digitálním marketingu díky BRAINZ a teď jsem nadšenec do imerzivních technologií díky BRAINZ VR.

Řečníci bloku Marketing

CZ
Jan Horský

Jan Horský

Infinite Productions
Od roku 2013 dokončilo iNFINITE pod mým vedením tucty VR projektů pro klienty po celém světe, včetně několika aplikací publikovaných na Steam, Oculus, Viveport a další platformy. Momentálně zkoumám možnosti VR jako psychologického nástroje, který působí na člověka a ovlivňuje ho. facebook.com/INFINITE.cz
CZ
Julie	Šislerová

Julie Šislerová

Avatar Media, s.r.o.
Marketing mi učaroval před pár lety a už mě nepustil. Baví mě řídit projekty od nápadu až po propagaci směrem k zákazníkům. Od telco projektů přes mobilní aplikace na straně korporátu i v marketingových agenturách vedla moje cesta k virtuální realitě, které se nadšeně věnuji poslední roky. avatarmedia.cz
CZ
Gabriela Teissing

Gabriela Teissing

Rebel & Glory
Život nedělím na práci a soukromí. Mám jen jeden, který jsem prostě já. Dělám všechno proto, aby mě bavil. Jeho součástí je rodina, sport a dvě fantastické firmy, Rebel & Glory a Dazzle Pictures. Podařilo se nám propojit svět digitálních technologií s úžasným obsahem plných filmových triků. Jsme stále v pohybu. A navíc se ráda obklopuji lidmi, kteří ví, že i slon může létat. rebelandglory.com
CZ
Jan Tkáč

Jan Tkáč

PRESENTIGO s.r.o.
Jan Tkáč je vizionář a spoluzakladatel inovativního technologického startupu PRESENTIGO, který se zabývá vývojem vlastní prezentační platformy pro B2B prezentace s aktuálním přesahem do VR. Honza stojí za zrodem a přípravou několika inovativních VR projektů pro zákazníky z řad výrobních firem, kde přináší know-how z businessově orientovaných prezentací. presentigo.cz
CZ
Otakar Mráz

Otakar Mráz

T-Mobile Czech republic, a.s.
Přes 15 let pracuje v telekomunikačním průmyslu. Prošel všemi hlavními odděleními od péče o zákazníky a prodej až po marketing, kde vedl produktový marketing. V současné době je vedoucím mezinárodního oddělení skupiny Deutsche Telekom (T-Mobile), která se zaměřuje na Connected Car. t-mobile.cz
CZ
Radek Hudák

Radek Hudák

Shoptet
Radek Hudák je CMO ve společnosti Shoptet, kde má zodpovědnost za ROI kampaně s milionovými měsíčními budgety. Vede tým marketingových specialistů, dohlíží nad offline marketingovými aktivitami a testuje a hledá nové funkce a cesty v online marketingu. shoptet.cz

Máte zajímavý VR projekt? Oslovte s ním na Czech VR Fest investory!

Garant bloku Financování

Filip Major

Busyman
Investor, vizionář a founder internetové platformy Busyman.cz. Již 8 let se aktivně stará o klub soukromých investorů a společně s nimi podporuje projekty, které hledí do budoucnosti. Zajistil již více než 200 milionů Kč, jako privátní podp oru českých startupů. Mezi jeho nejoblíbenější a nejočekávanější odvětví patří právě aplikace virtuální a rozšířené reality, blockchain a finanční technologie. Co čekám od VR? “Ve VR a AR vidím jeden z hlavních pilířů blížící se budoucnosti. Bude to jeden ze zásadních segmentů, na kterém bude v následujících letech moderní společnost a vše, co nás obklopuje, stát. Právě proto chci již dnes být u zdroje a sledovat dynamický vývoj tohoto odvětví. Rovněž vidím mnoho důkazů, které indikují, že právě mozky naší země budou jedni z těch, kteří na globální pokrok této technologie budou mít zásadní vliv.” Jak řekl Wayne Gretzky: “Je třeba bruslit tam, kde bude puk”.

Řečníci bloku Financování

CZ
Karel Hulec

Karel Hulec

SOLIRAX
Karel působí ve VR od roku 2011, přešel postupně od výroby vlastních brýlí pro virtuální realitu k vývoji software. Společně s Tomášem Mariančíkem založili společnost vyvíjející metaverse Neos a získali pro ni investici v Silicon Valley. Zajímají ho exponenciální a udržitelné technologie všeho druhu. Je jedním ze tří Čechů, kteří budou po své případné smrti zmraženi, resp. správně řečeno vitrifikování. Fascinují ho možnosti, které se lidstvu v blízké budoucnosti otevírají a chce být pokud možno její součástí. solirax.com
CZ
Filip Košťál

Filip Košťál

Keiretsu Forum
Filip má významné zkušenosti jak ze sektoru startupů, tak z korporátního sektoru. V Keiretsu Forum je zodpovědný za deal flow a deal sourcing, stejně jako transakční aspekty během investiční fáze, kde se opírá o své rozsáhlé zkušenosti z renomované advokátní kanceláře. Poté, co pracoval pro renomované regionální venture capitalists, zná trendy a tendence trhu v regionu střední a východní Evropy. Specializuje se hlavně na fintech, medtech a energetické projekty. Keiretsu Forum je největší sítí angel investorů, tj. kapitálových a finančních zdrojů, s 52 pobočkami na třech kontinentech. Investiční komunita Keiretsu Forum zahrnuje soukromé investory poskytující start-up a rizikový kapitál. Keiretsu Forum CEE pokrývá střední a východní Evropu a je jedinou společností svého druhu na českém trhu. Keiretsu Forum má sloužit jako ideální platforma, která sdružuje syndikát andělských investorů a nejlepší investiční příležitosti s ohledem na individuální potřeby každého člena. keiretsuforum.eu/en
CZ
Filip Major

Filip Major

Busyman
Investor, vizionář a founder internetové platformy Busyman.cz. Již 8 let se aktivně stará o klub soukromých investorů a společně s nimi podporuje projekty, které hledí do budoucnosti. Zajistil již více než 200 milionů Kč, jako privátní podporu českých startupů. Mezi jeho nejoblíbenější a nejočekávanější odvětví patří právě aplikace virtuální a rozšířené reality, blockchain a finanční technologie. Co čekám od VR? “Ve VR a AR vidím jeden z hlavních pilířů blížící se budoucnosti. Bude to jeden ze zásadních segmentů, na kterém bude v následujících letech moderní společnost a vše, co nás obklopuje, stát. Právě proto chci již dnes být u zdroje a sledovat dynamický vývoj tohoto odvětví. Rovněž vidím mnoho důkazů, které indikují, že právě mozky naší země budou jedni z těch, kteří na globální pokrok této technologie budou mít zásadní vliv.” Jak řekl Wayne Gretzky: “Je třeba bruslit tam, kde bude puk”. busyman.cz
CZ
Pavel Kysilka

Pavel Kysilka

6D Advisory
V letech 1990 – 1991 působil jako hlavní ekonomický poradce ministra pro ekonomickou politiku. V 90. letech zastával pozici viceguvernéra a výkonného guvernéra České národní banky. Byl odpovědný za přípravu a realizaci rozdělení československé měny a zavedení české koruny. V letech 1994-1997 působil i jako expert Mezinárodního měnového fondu a podílel se na zavedení národních měn v řadě východoevropských zemí. V 90. letech působil také jako prezident České společnosti ekonomické, prezident Klubu F1 a člen Prezidia Fondu národního majetku. Od roku 2000 pracoval pro Českou spořitelnu, kterou od roku 2011 pět roků vedl jako generální ředitel a předseda představenstva. Třikrát - v r. 2011, 2012 a 2013 - byl zvolen Bankéřem roku. Pod jeho vedenim získala Česká spořitelna titul Banka roku, každoročně vítězila v hlasování klientů a veřejnosti jako Nejdůvěryhodnější banka roku a opakovaně získala ocenění Nejlepší banka střední a vychodní Evropy v prestižnim ocenění The Banker. V roce 2016 Pavel založil a stal se předsedou správní rady 6DAcademy, která poskytuje firmám strategické a transformační poradenství pro digitální věk, trénink, koučink a mentorink. Ve volném čase se věnuje cyklistice, je prezidentem národního festivalu Smetanova Litomyšl, členem správních rad Česko izraelské obchodní komory, Bohemian Heritage Fund, VŠE, Masarykovy a Palackého univerzity. 6dacademy.com
CZ
Jan Brody

Jan Brody

Busyman
Má desetiletou praxi v investičním bankovnictví, kde měl možnost řídit významné fúze a akvizice ve střední Evropě. Následovalo tříleté angažmá manažera private equity fondu, odpovídal za správu významných společností v ČR, na Slovensku a Rakousku. V současnosti partner projektu Busyman.cz a startupový investor na vlastní noze. busyman.cz
CZ
Matěj Zahradník

Matěj Zahradník

CzechInvest

Jak složité je vytvořit vlastní obsah pro VR headset? S pomocí 360° kamer je to o dost jednodušší, než byste mysleli.

Garant bloku 360°

Jan Buriánek

AV Media
Je konzultantem a projektovým specialistou počítačových technologií zpracování obrazu. Je mj. autorem řady vědeckých publikací, zaměřených na pokročilé zpracování obrazu, a napsal více než 200 článků do populárně naučných technických časopi sů. V současné době pracuje pro společnost AV MEDIA, a.s. jako specialista na 3D projekty, obsah a interaktivní multiprojekční technologie.

Řečníci bloku 360°

CZ
George Pinkava

George Pinkava

More.Is.More
George vystudoval počítačovou grafiku v Hradci Králové a už osmým rokem pracuje v oboru filmové a reklamní postprodukce. Teď se zabývá AR a mimojiné hledá cesty jak zkrze své zkušenosti z VFX průmyslu a 3D skenování oživit historické památky. moreismore.cz
CZ
Jan Buriánek

Jan Buriánek

AV Media
Ing. Jan Buriánek (*1974) je konzultantem a projektovým specialistou počítačových technologií zpracování obrazu. Jan Buriánek je mj. autorem řady vědeckých publikací zaměřených na pokročilé zpracování obrazu a napsal více než 200 článků do populárně naučných technických časopisů (PiXEL, CHIP, Computer World, PC Tunning…). Je členem IEEE a ACM. Externě vyučuje počítačovou grafiku a interaktivní technologie na ČVUT FIT, ČVUT FEL a VOŠI/VOŠ Novovysočanská. Je zván jako přednášející na mnohé mezinárodní odborné konference. Ve své profesní kariéře se zaměřuje na pokročilé zpracování obrazu a videa, stereoskopické zobrazení, počítačovou grafiku, počítačové vidění, je expertem na technologie snímání pohybu (MOCAP), 3D rekonstrukci a kompresi obrazu. V současné době pracuje pro společnost AV MEDIA, a.s. jako specialista na 3D projekty, obsah a interaktivní multiprojekční technologie. Realizoval mnohé významné instalace v průmyslu i v kultuře a je jedním z prvních stereographerů v čechách (projekty Hurvínek na scéně 3D, Jesus Christ Superstar 3D, V peřině 3D, Carmen 3D, Kozí příběh se sýrem 3D, Aldabra 3D, …). V roce 2004 byl vybrán Britskou radou jako „Raising Star“, aby reprezentoval Českou republiku v oblasti e-Media na setkáních organizovaných tehdejším premiérem Tony Blairem. Jeho práce je možné vidět například ve formě nového televizního studia TV Nova, v expozicích Moravian Science Centrum Brno, Planetárium Hradec Králové, Techmánia Plzeň, NTM Praha, NZM Praha, IQ Landia Liberec, Muzeum hlavního města Prahy, aj. Podílel se i na realizaci speciálních interaktivních představení StrawMan, LUCIE více než malé množství lásky a mnohých dalších performancí umělecké i komerční povahy. avmedia.cz
CZ
Jiří Forejt

Jiří Forejt

More.Is.More
K AR/VR mne přivedly 18-leté zkušenosti z motion grafikou a filmovou a reklamní post produkcí. imdb.com/name/nm2834353
CZ
Miroslav Slugeň

Miroslav Slugeň

SledovaniTV
Mirek studoval na ČVUT FEL, od roku 1998 se věnuje problematice HW a SW (převážně Linux). V letech 2002-2006 pomáhal budovat komunitní síť czela.net, pro kterou vyvíjel vlastní systém na routery. Od roku 2005 se zabývá problematikou transkodingu, streamováním, monitoringem, programováním v C s využitím SSE a AVX instrukcí, PHP, Javascriptem, CUDA, pokročilými technologiemi pro audio-matching a SDR de/modulátory. sledovanitv.cz/welcome/ott

Umění a technologie. Je VR a AR jen nástroj nebo plnohodnotný umělecký obor?

Garant bloku Umění

Jindřich Skeldal

Misterine
Jindřich Skeldal má více než 20 let zkušeností s vývojem počítačových her. Momentálně pracuje na projektu TheatreVR, který umožní každému stát se ve virtuální realitě alespoň na okamžik hercem.

Vít Haratek

Smart creative, vývojář, designer. V průběhu let se přesouval od vývoje her a herních enginu, mobilních aplikací přes produkci a režii klipů, reklam, 3D grafiky, motion designu až po tvorbu obsahu pro virtuální realitu. Tvořil animace a kon cepty pro Kanye Westa, získal cenu Anděl za videoklip roku, je spoludržitelem ceny MTV za klip roku a byl také vybrán do prestižního žebříčku 30 pod 30 časopisu Forbes. VR/AR je splněný dětský sen kterému věřím a těším se, až začne odemykat svůj potenciál. Klíčová pro budoucí rozvoj bude nejen samotná technologie, ale hlavně produkce kvalitního obsahu. Mezi to vše mi Czech VR fest krásně zapadá. Aby široké veřejnosti přiblížil rozvoj těchto technologií, a aby inspiroval generaci nových tvůrců a lidí se zápalem odvětví posouvat.

Řečníci bloku Umění

GB
Tupac Martir

Tupac Martir

SATORE STUDIO
Narodil se v roce 1977 ve Spojeném království, ale má také mexický původ. Získal bakalářský titul na Creighton University v Nebrasce (USA) pod vedením Johna Theina a fotografa National Geographic Dona Dolla SJ. Tupac Martir je umělec, vizuální designér a kreativní režisér s různorodým portfoliem projektů v oblasti umění a zábavy. Poskytl produkční design, vizuály a řízení světelné produkce například pro tyto umělce a organizace: Elton Johna, Sting, Coachella, New York Festival of Light, Nederland Dans Theater, Xu Bing ve V&A Museum, the Serpentine Gallery, the Old Vic Tunnels. V průběhu doby se Tupac stal synonymem na londýnské, pařížské, milánské a newyorské módní scéně. Poskytl své služby pro show v rámci týdne módy těmto velkým designérům: Alexander McQueen, Stella McCartney, Vivienne Westwood, Moschino a Thomas Tait. Jako umělec měl výstavy v Mexiku, USA, Argentině, Kubě, Kolumbii a Spojeném království. Měl taky oficiální zahájení na Morelia Film Festival se svým multidisciplinárním dílem The Gentleman, The Mermaid, Mexican Cinema, Loteria, které bylo původně vytvořeno pro Britskou radu jako součást kulturní olympiády během her v Londýně v roce 2012. Jeho práce byla publikována ve důležitých publikacích jako Wallpaper Magazine, Vogue, Rollling Stone, NME, Wall Street Journal, The Guardian, Live Design a LSI. Získal taky reputaci díky vytvoření unikátních multidisciplinárních produkcí v různých uměleckých formách včetně jeho dvou vlastních – Nierka a Looking Outside My Window. Obě sám financoval. satorestudio.com
GB
Oliver Kadel

Oliver Kadel

1618 Digital
Oliver Kadel je cenami ověnčený zvukový inženýr a designér z Londýna. V roce 2014 založil tým odborníků pod značkou 1.618 Digital, který se věnuje imerzivní audio produkci, a ve které dohlíží na zvuk. 1.618 Digital kombinuje umění, vědu a nejnovější technologie, aby poskytl svým klientům inovativní a kreativní řešení. Skupina se specializuje na audio produkci a postprodukci, nabízí imerzivní a prostorová zvuková řešení pro 360° videa, interaktivní VR/AR, mobilní aplikace a zvukovou propagaci značek. Oliver a jeho tým talentovaných zvukových architektů má za sebou přes 50 imerzivních projektů, včetně propagace, filmů, hudebních projektů, her, imerzivních instalací a zážitků i charitativních projektů v Africe, na Středním východě a Evropě. Jako přední zvukový designér pracoval Oliver na projektech pro Ford, Ted Baker, 02, John Lewis, Laphroaig a mnoho dalších. Práce pro Laphroaig byla nominována v kategorii Best Branded VR content na Raindance Film Festivalu 2017. Oliver je častým účastníkem panelů, jako jsou BVE (audio příští generace) a Immerse UK (budoucnost imerzivního audio vývoje). V roce 2018, pracuje Oliver a jeho tým na zveřejnění nových imerzivních audio podcastů s vůdčími osobnostmi průmyslu, doktory, umělci, akademiky a zaměstnavateli, kde se bude diskutovat o všech aspektech rapidně se rozvíjejícího průmyslu od umění, přes vědu a byznys po praktické poznatky a případové studie. 1618digital.com
CZ
Jindřich Skeldal

Jindřich Skeldal

Misterine
Jindřich Skeldal se zabývá vývojem počítačových her přes dvacet let. Jeho portfolio zahrnuje hry na hrdiny, střílečky i příběhové hry. Poslední dva roky se však zabývá projektem Theatre VR, který uživateli umožní zažít, jaké to je být hercem, stát na divadelním jevišti, hrát pro publikum. misterine.cz
CZ
Jaroslav Beck

Jaroslav Beck

Epic Music Production, Beat Games
Jaroslav Beck skládá hudbu pro Beat Saber, tituly od Blizzard Ent. - Overwatch, StarCraft, HotS, WoW a mnoho dalších filmových úkázek. jaroslavbeck.com
CO
Carlos Franklin

Carlos Franklin

freelancer
Carlos Franklin je vizuální umělec z Kolumbie. Ukončil studia výtvarného umění na Universidad de los Andes v Kolumbii a získal titul magistra audiovizuálního umění na Le Fresnoy (Národní studio současného umění ve Francii). Carlos Franklin ve svých projektech opakovaně používá nová média, instalaci a kresbu. Taky spolupracoval s hudebníky v operách a audiovizuálních představeních. Carlos Franklin pracuje z perspektivy jazyka – co ustavuje a legitimizuje omezení umělecké praxe. Podílel se na různých mezinárodních uměleckých akcích a taky režíroval sérii animovaných dokumentů ve videu a virtuální realitě pro Evropský televizní kanál. Jeho ocenění: 2016 Price Lumière za nejlepší VR dokument, mezinárodní festival 3D Stereo Media. Liège, Belgie, 2016 Premio Hyun Cube International za nejlepší VR zážitek. Nab Show Shanghai, Čína, 2015 Premio de plata AVICOM (Komise audiovizuální a nových technologií ICOM) za dokument “Wedding at Cana“ by Paul Véronèse. mistercarrot.org/bio
DE
Benjamin Gallagher

Benjamin Gallagher

Dialoghaus Hamburg
Ben Gallagher je zvukový designér, produkční, skladatel a kytarista pocházející z Virginie v USA. Vystudoval světově uznávanou Berklee College se zaměřením na hudbu a zvukový design pro VR/AR a 360° filmy. Jeho různorodé technické a umělecké znalosti mu umožňují nejen pracovat na všech zvukově orientovaných projektech, ale také z něho dělají cennou vůdčí osobnost. Vedle odvádění špičkových výkonů ve svém oboru, také zaníceně sdílí své zkušenosti s ostatními na přednáškách, konferencích a jiných setkáních. dialog-in-hamburg.de
CZ
Andrej Boleslavský

Andrej Boleslavský

freelance, ex. Bohemia Interactive
Andrej Boleslavský (SK/CZ) je nezávislý digitálny umelec hľadajúci zmysel technologií prostredníctvom novomediálneho umenia, virtuálnej reality, svetelných inštalácií a elektroniky. V jeho tvorbe je patrná fasicnácia prepojením prírody a technológií. Vytvoril mnoho interaktívnych diel, prednáša o open-source nástrojoch a o platformách pre kreatívne programovanie. Popri svojich vlastných prácach často spolupracuje s inými umelcami a interakčnými dizajnérmi ako technológ. V spoločných prácach s digitálnou umelkyňou Máriou Júdovou skúma vzťah fyzičnosti a digitálnych médií. Ich spoločné dielo pre VR Dust bolo vystavené na mnohých medzinárodných festivaloch a získalo ocenenie aj od prestížneho Japan Media Art Festival. id144.org
USA
Mika Johnson

Mika Johnson

freelancer
Mika Johnson je cenami oceněný filmař, fotograf a spisovatel. Jeho filmy - od avantagardních krátkometrážních snímků po inovativní filmy využívající virtuální realitu, dramatické a dokumentární filmy - se promítají po celém světě. Jeho současná práce zahrnuje VR adaptaci Kafkovy Metamorphosis, dále Confessions of a Box Man – surrealistický film inspirovaný dílem “The Box Man” Kobo Abeho, a dále Forever Professor – cenami oceněný film o Marku McKinleym, psychologovi posedlý časem, který má největší sbírku mluvících hodinek na světě. V letech 2011 – 2013 Johnson režíroval 15 epizod The Amerikans – webový seriál, na jehož základě se nyní točí celovečerní film. Johnson je taky členem MomenTech – multiplatformní experimentální produkční studio v New Yorku. mikajohnson.com
CZ
David Toušek

David Toušek

3BOHEMIANS
David získal své animační dovedností ve 3D na škole a v dalších animačních kurzech ve Spojených státech. Následně se účastnil školení pro profesionály na škole The Animation Workshop v Dánsku pod vedením animátorů ze studia PIXAR. Ve Viborgu také získal status „artist in residence“, aby mohl započít práce na svém prvním krátkém filmu TELE-VISION. Do Viborgu byl několikrát pozván, aby učil základům 3D v programu Maya, a za The Animation Workshop vyučoval základům 3D charakterové animace na Institut de l’image de l’Ocean Indian na ostrově Réunion. Zkušenost s lektorováním a první produkcí animovaných filmů vedla Davida k založení programu ANOMALIA již v roce 2008. David je co do charakterové animace aktivní v produkci krátkých animovaných filmů a reklam (Kofola, Jupík, Sazka a další). Produkce Rolling Pictures najala Davida na animování reklamní kampaně 13 animovaných spotů pro film Hurvínek a kouzelné muzeum. Z českých animátorů je jediným, který měl možnost animovat legendární postavy Spejbla a Hurvínka ve 3D. 3bohemians.eu
CZ
Jakub Pinkava

Jakub Pinkava

Freelancer
Během svých studií produkce na FAMU pracoval jako producent na několika celovečerních filmech. Hlavně pak u produkční společnosti Bionaut. V roce 2012 spoluzaložil Free Cinema - POFIV, neziskovou organizaci pro filmové vzdělávání. V roce 2015 absolvoval FAMU a spoluvytvářel hraný dokument Martina Kohouta The Czech Way. Jako producent pracoval na posledním filmu Jana Němec Wolf from Royal Vineyard street. V roce 2016 navštívil EX ORIENTE s testosteronovým příběhem. V roce 2017 vedl českou koprodukční část Touch me Not, filmu Adina Pintilie pro produkční společnost PINK (Zlatý medvěd - Berlinale 2018). V současné době produkuje první interaktivní zážitek podporovaný fondem Czech Film, web-doc s názvem Forgotten War. Vedle produkce prosazuje Jakub nové možnosti vyprávění příběhů formou přednášek a akcí pro významné české festivaly a univerzity.
CZ
 Marta Švecová Lamperová

Marta Švecová Lamperová

Fond kinematografie
CZ
 ​Zdeněk Chaloupka

​Zdeněk Chaloupka

FAMU

Vývoj nezastavíte. Řeč bude o vývojářských platformách, hardware a jejich směřování.

Garant bloku Vývoj

Jan Hovora

Pocket Virtuality
Czech VR Fest je výborná příležitost pro lidi z oboru potkat ostatní. Pro ty, kteří ještě o VR/AR moc neví, se něco dozvědět a pro firmy získat nové zakazníky a zjistit, kde je konkurence. Proto, aby se u nás uchytila VR i AR je nesmírně dů ležité, aby zdejší firmy nebyly jen uživatelé nástrojů třetích stran, ale prováděly i vlastní vývoj. Proto jsem se rozhodl tuto sekci zaštítit.

Řečníci bloku Vývoj

CZ
Jan Horský

Jan Horský

Infinite Productions
Od roku 2013 dokončilo iNFINITE pod mým vedením tucty VR projektů pro klienty po celém světe, včetně několika aplikací publikovaných na Steam, Oculus, Viveport a další platformy. Momentálně zkoumám možnosti VR jako psychologického nástroje, který působí na člověka a ovlivňuje ho. facebook.com/INFINITE.cz
CZ
Jan Hovora

Jan Hovora

Pocket Virtuality
Czech VR Fest je výborná příležitost pro lidi z oboru potkat ostatní. Pro ty, kteří ještě o VR/AR moc neví, se něco dozvědět a pro firmy získat nové zakazníky a zjistit, kde je konkurence. Proto, aby se u nás uchytila VR i AR je nesmírně důležité, aby zdejší firmy nebyly jen uživatelé nástrojů třetích stran, ale prováděly i vlastní vývoj. Proto jsem se rozhodl tuto sekci zaštítit. pocketvirtuality.cz
CZ
Tomáš Mariančík

Tomáš Mariančík

SOLIRAX
Začal jsem svojí VR kariéru s Oculus DK1 Kickstarterem a na vývoji nějakých raných zážítků jako je například SightLine. Později jsem se začal zaměřovat na vzdělávacích zážitcích jako například World of Comenius, Neos: The Universe a nějakým způsobem jsem skončíl s vývojem a metaverzním enginem. solirax.com
CZ
Štěpán Kment

Štěpán Kment

Bohemia Interactive
Štěpán je přes 12 let vedoucím Motion Capture studia Bohemia Interactive a spolupracuje i s patrně nejvyspělejším MC týmem světa současnosti, Wetou Digital. Během let nahrával pohyby pro nespočet počítačových her, reklam i pro filmy (např. Valerian, Alita battle angel, Wanted); v poslední době se věnuje designu a implementaci nástrojů pro pokročilé zpracování MC dat včetně animace mimiky a virtuální produkce. bohemia.net
CZ
Marek Polčák

Marek Polčák

Etnetera / VRgineers
Marek Polčák absolvoval v roce 2011 magisterské studium kybernetického inženýrství na Fakultě elektrotechnické fakulty ČVUT se zaměřením na biomedicínské inženýrství. Současně získal titul z Masarykova institutu vyšších studií v ​​oboru průmyslového managementu. Během posledních let na univerzitě založil Marek tým, který vyvinul vlastní robotickou platformu. Během několika let tým navrhoval a vyráběl prototypy robotů využívající operační systém ROS a podvozek vlastního designu. V roce 2013 se Marek začal zajímat o virtuální realitu v souvislosti s projektem FlyPrague, jehož cílem je nabídnout turistům jedinečný virtuální let nad pražským historickým centrem města. FlyPrague postupně vyzkoušel všechny dostupné brýle virtuální reality na trhu a rozhodl se využít zpětnou vazbu od 35 998 lidí, aby začal s vývojem vlastního vybavení. Tato práce vyvrcholila v roce 2017 založením společnosti VRgineers, inženýrské společnosti zabývající se virtuální realitou, která vyvíjí a vyrábí špičkové vybavení VR pro profesionály. Jejich novou generaci VR Headset s vysokým rozlišením, VRHero 5K Plus, využívají zákazníci v automobilovém, architektonickém sektoru, sektoru průmyslového designu a sektoru vzdělávání, což jim umožňuje dostat jejich práci na vyšší úroveň pomocí technologie VR. Společnost sídlí v Praze a má kancelář v Los Angeles. vrgineers.com
CZ
Jan Hrdlička

Jan Hrdlička

3dsense
Vystudoval Biomedicínské inženýrství na FEL ČVUT. V roce 2012 založil studio 3dsense společně Jiřím Wildem - kolegou doktorandem v oboru Umělá inteligence a biokybernetika. 3dsense je skupina umělců a programátorů, která využívá spojení moderních technologií a uměleckých prvků. Jejich tvorba zahrnuje světelné instalace, muzejní exponáty, VR/AR aplikace či jevištní scénografie. 3dsense.cz
CZ
Jiří Bittner

Jiří Bittner

ČVUT - DCGI
Tradiční VR aplikace a hry používají rasterizaci jako základní technologii vykreslování. Alternativou k rasterizaci jsou metody vykreslování založené na sledování paprsku, které mají řadu výhod. Výhody těchto metod z nich činí dominantní technologii pro vykreslování offline. Nedávné pokroky v technologii GPU spolu s novými technikami počítačové grafiky přinášejí sledování paprsků blíže k praktickému použití v real-time aplikacích, jako je VR a hry. Představuji stručný příklad takových metod a diskutuji o výhodách a nevýhodách sledování paprsků v reálném čase. dcgi.felk.cvut.cz/people/bittner
CZ
Jan Sirotek

Jan Sirotek

Melown Technologies
18 let se pohybuji ve světě mapování, fotogrammetrie, geoinformatiky a location intelligence. Pracoval jsem pro velké firmy, založil a prodal jsem startup, pracoval jako konzultant. Setkal jsem se s různými technologiemi na pořizování a zpracování prostorových dat. V současnosti pracuji pro Melown Technologies, který vyvíjí unikátní technologie pro zpracování 3D modelů z leteckých snímků. Jsem nadšeným inovátorem a propojovatelem lidí, firem a technologií. melown.com
IT
Woody Borraccino

Woody Borraccino

Amazon Web Services
AWS Solution Architect, softwarový inženýr a technický leader v širokém spektru podnikových aplikací. Zajímá se zejména o cloudová řešení, serverless technologie, DevOps a microservices a možnosti návrhu síťových architektur. aws.amazon.com/sumerian
CZ
Karel Jakubec

Karel Jakubec

Revology
Cloud jako efektivní nástroj pro vývoj. Dnešní cloudová řešení nabízejí nespočet možností jak zefektivnit nejen provoz aplikací, ale i jejich samotný vývoj a testování. Podíváme se na základní možnosti jak separovat jednotlivá vývojářská prostředí, jak zautomatizovat testování a jak bezpečně a rychle nasazovat nové verze aplikací. revolgy.com

Tak daleko, a přesto na dosah ruky. Facebook Spaces a další Social VR aplikace. Jak fungují, co nám přináší a co nabídnou v budoucnu.

Garant bloku Společnost

Iveta Fajnerová

NUDZ
Vystudovala psychologii a neurobiologii. V současné době se věnuje zejména vývoji metod pro diagnostiku a terapii kognitivního deficitu u neuropsychiatrických poruch v Národním ústavu duševního zdraví ve spolupráci s Fyziologickým ústavem A kademie věd ČR a komerční sférou.

Řečníci bloku Společnost

CZ
Iveta Fajnerová

Iveta Fajnerová

NUDZ
Vedoucí výzkumné skupiny „Virtuální realita v neurovědách“, která je součástí výzkumného programu Aplikované neurovědy a zobrazení mozku v Národním ústavu duševního zdraví (NUDZ). Jako výzkumník působí také na oddělení Neurofyziologie paměti ve Fyziologickém ústavu Akademie věd ČR. Specializuje se na výzkum kognitivních funkcí, zejména s ohledem na paměť a prostorovou navigaci. Její tým se věnuje zejména využití Virtuální reality (VR) jako nástroje pro testování kognitivních schopností i s pomocí zobrazovacích metod jako je magnetická rezonance. Další oblastí zájmu je uplatnění VR v klinické praxi, zejména v kognitivní remediaci, neboli tréninku narušených kognitivních funkcí u neuropsychiatrických onemocnění. Více informací o aktivitách skupiny aleznete na stránkách: www.brainvr.cz. nudz.cz
CZ
Jiří Pasz

Jiří Pasz

Přírodovědecká fakulta UK
Vystudoval Humanitární pomoc a sociální práci v Olomouci a Mezinárodní rozvojová studia v Utrechtu. Pracoval jako sociální pracovník s Romy, na prevenci korupce v ČR, či na destigmatizaci lidí s duševním onemocněním. Fotil pankáče v Barmě, psal o dětských vojácích v Ugandě a točil dokument o prostitutkách v Nepálu. Specializuje se na lidská práva a zvyšování povědomí o humanitárních a rozvojových problémech. natur.cuni.cz/fakulta
CZ
Tereza Zikánová

Tereza Zikánová

NUDZ
Doktorandská studentka oboru Etologie člověka, Integrální studium člověka – obecná antropologie na Fakultě Humanitních studií, Univerzity Karlovy. Zároveň výzkumná pracovnice v Laboratoři Evoluční sexuologie a psychopatologie v Národním ústavu duševního zdraví. Zabývá se studiem a výzkumem neverbální komunikace, se zaměřením na proceptivní projevy během dvoření. Ke svému výzkumu používá mimo jiné metodu eye trackingu (Eyelink 1000plus). V současné době se zabývá vytvářením stimulů pro výzkumné účely, a to ve formě avatarů. nudz.cz
CZ
Jiří Podlipný

Jiří Podlipný

Fakultní nemocnice Plzeň - Psychiatrická klinika
Jiří Podlipný absolvoval lékařskou fakultu v r. 1993, od r. 1998 pracuje na Psychiatrické klinice plzeňské lékařské fakulty Univerzity Karlovy. Svoji dizertační práci zaměřil na metabolické aspekty užívání antidepresivní farmakoterapie. Možnostem VR v medicíně se věnuje od počátku milénia a k jeho hlavním projektům patří využití VR při expoziční terapii léčby závislosti na alkoholu. fnplzen.cz/node/121
CO
Nestor Caro

Nestor Caro

XLAB
Elektrotechnický inženýr a magistr v kybernetice a robotice. Vystudoval oba tituli díky vynikajícím pracím. Jeho práce byla vždy zaměřena na posílení lidského stroje rozhraní z různých. Momentálně vyvýjí zážitky v mixované realitě v Unity a UE4, s integrací biosignálu a integrovaními medii pro zábavu a zdravotní účely. Usilovně se také snaží o dokončení doktorského titulu, zkoumající na poli příběhové inteligence a modelech emocí umělé inteligence. xlab.cz/en/home-1
CZ
Marek Ondroušek

Marek Ondroušek

Asociace virtuální a rozšířené reality
Marek Ondroušek se narodil v listopadu 1985 v Praze. V letech 2014 a 2015 byl ředitelem Odboru analýz a informací v sekci kabinetu předsedy vlády na Úřadu vlády České republiky. Od července 2015 působil jako náměstek ministra pro lidská práva, rovné příležitosti a legislativu. Od roku 2017 pracoval jako náměstek na ministerstvu průmyslu a obchodu, který spolupracoval na koordinaci agendy elektronických komunikací a digitalizace. avrar.cz
CZ
Jakub Pacanda

Jakub Pacanda

Wuwej
Jsem Online Community Builder, který se svou agenturou staví firmám komunity skrze facebookové skupiny. wuwej.com
CZ
Jakub Havrda

Jakub Havrda

Wuwej
CZ
Kateřina Klapilová

Kateřina Klapilová

NUDZ
Jsem vedoucí výzkumné laboratoře Evoluční sexuologie a psychopatologie na Národním Ústavu Duševního Zdraví a vyučující na Fakultě Humanitních Studií Univerzity Karlovy. Již více než 10 let provádím základní výzkum lidské sexuality. Zabývám se například měřením ženské (i mužské) sexuální reakce na videomateriály, erotické texty i řízenou imaginaci; výzkumem sexuálních fantazií; výzkumem vlivu antikoncepce na ženskou sexualitu a fungování partnerství; výzkumem poruch sexuální preference (= parafilií či deviantních preferencí); sexualitou osob s psychiatrickým onemocněním. Ph.D. z lékařské psychologie a psychopatologie a jsem držitelkou mezinárodního certifikátu European Certified Psychosexuologist. nudz.cz
CZ
Milan Beniš

Milan Beniš

Fakultní nemocnice Plzeň - Psychiatrická klinika
Psychyaitr a vědec ve Fakultní nemocnici a Psychiatrické léčebně v Plzni fnplzen.cz/node/121

Chtěli byste se projít po svém domě, než ho začnou stavět, nebo vyzkoušet, jak bude vypadat v obýváku nový nábytek? Teď už můžete. Využití VR & AR v architektuře.

Garant bloku Architektura

Josef Večerník

Pixelboss
Josef Večerník je startupista, IT vývojář a transhumanista. Na poli virtuální a augmentované reality se pohybuje téměř tři roky a za tu dobu se podílel na projektech zaměřených převážně na vzdělávání. V roce 2016 spoluzaložil společnost Vir arch, ve které pomáhá architektům, developerům a realitním společnostem vizualizovat jejich projekty. Ve volném čase vyvíjí technologický základ pro svůj ultimátní VR projekt zaměřený na uchování historických památek pro další generace. Pokud vám není lhostejné, že lidstvo ztrácí každým rokem své hmotné kulturní dědictví, a nebo byste chtěli něco vizualizovat ve VR, dejte mu vědět.

Řečníci bloku Architektura

CZ
Josef Večerník

Josef Večerník

Pixelboss
Josef Večerník je startupista, IT vývojář a transhumanista. Na poli virtuální a augmentované reality se pohybuje téměř tři roky a za tu dobu se podílel na projektech zaměřených převážně na vzdělávání. V roce 2016 spoluzaložil společnost Virarch, ve které pomáhá architektům, developerům a realitním společnostem vizualizovat jejich projekty. Ve volném čase vyvíjí technologický základ pro svůj ultimátní VR projekt zaměřený na uchování historických památek pro další generace. Pokud vám není lhostejné, že lidstvo ztrácí každým rokem své hmotné kulturní dědictví, a nebo byste chtěli něco vizualizovat ve VR, dejte mu vědět. pixelboss.eu
CZ
Jan Petrmichl

Jan Petrmichl

GreyDot / Creative Guerilla
Jan Petrmichl je vedoucí UX/GUI designér pro interaktivní AR/VR aplikace a kreativní ředitel. Je zapálený pro VR/AR technologie, zajímá se o interaktivní design (UX/UI) a grafický produktový design. creativeguerilla.cz
CZ
Roman Werner

Roman Werner

DEV:_GUERILLA
Ukázka praktického využití augmentované reality a case study k projektu virtualizace Prahy v rámci platformy SmartPrague. Podrobný vhled do vývoje a představení v kontextu městské datové platformy. devguerilla.cz
CZ
Tomáš Kasalický

Tomáš Kasalický

DEV:_GUERILLA
Ukázka praktického využití augmentované reality a case study k projektu virtualizace Prahy v rámci platformy SmartPrague. Podrobný vhled do vývoje a představení v kontextu městské datové platformy. devguerilla.cz
CZ
Michal Kraus

Michal Kraus

Operátor ICT
Ukázka praktického využití augmentované reality a case study k projektu virtualizace Prahy v rámci platformy SmartPrague. Podrobný vhled do vývoje a představení v kontextu městské datové platformy. smartprague.eu
CZ
Anton Semchenko

Anton Semchenko

DEV:_GUERILLA
CZ
Leonid Lazaryev

Leonid Lazaryev

DEV:_GUERILLA

Může VR & AR přinést revoluci ve vzdělávání? Možnosti využití při výuce na středních a vysokých školách, ve výzkumných ústavech atp.

Garant bloku Vzdělávání

David Sedláček

ČVUT DCGI
Czech VR fest is a great event for knowledge sharing and to catch new ideas in Virtual and Augmented reality. I am especially happy that organizers decided to create specialized tracks, like the educational track which content I have the op portunity to influence by my guarantee.

Řečníci bloku Vzdělávání

CZ
Radko Sáblík

Radko Sáblík

SSPS
Ing. Radko Sáblík je ředitel Smíchovské střední průmyslové školy, kterou časopis Forbes vybral mezi osm nejzajímavějších středních škol v České republice. Důvodem je velké množství aktivit, do kterých se mohou studenti již od prvního ročníku zapojit, mnoho různých i mezinárodních projektů, tvorba studentského a maturitního projektu ve třetím a čtvrtém ročníku. Škola významně spolupracuje se svými absolventy, ve školním roce 2017/2018 jich na různých postech působí pětatřicet. Radko Sáblík vystudoval Gymnázium Botičská, poté absolvoval Fakultu strojní Českého vysokého učení technického v Praze. Následovalo bakalářské studium pro učitele odborných předmětů na Masarykově institutu a manažerské studium na Pedagogické fakultě University Karlovy. Radko Sáblík aktivně působil v basketbalovém hnutí, byl hráčem, rozhodčím, trenérem družstev první ligy, vedoucím sportovního centra Sparty Praha a po čtyři volební období i předsedou Pražského basketbalového svazu. Dvacet let vykonával funkci předsedy sportovního klubu Sokol Motol. V současnosti je zapojen do Národní koalice pro digitální pracovní místa na Ministerstvu školství, člen pracovní komise pro obsah digitálního vzdělávání na Ministerstvu školství, člen pracovních týmů pro revizi Rámcových vzdělávacích programů při Národním ústavu pro vzdělávání. sablik.eu
CZ
Igor Žmajlo

Igor Žmajlo

SSPS
Po absolvování SSPŠ jsem navrhnul řediteli, panu Ing. Sáblíkovi, zavedení výuky vývoje počítačových her. Z dobrovolného semináře se díky zájmu studentů stal volitelný předmět pro studenty 3. a 4. ročníků. Během studia na Fakultě Informačních Technologií na ČVUT tak učím vývoj her a vše co je s tím souvislé. Dále s příchodem AVRAR se zájem školy posunul k výrobě a využití aplikací virtuální a rozšířené reality ve výuce studentů. Pouhé vyzkoušení vývoje většího VR projektu s více než 50 studenty nám přineslo spousty nových možností, jak výuku v tomto oboru modernizovat a udělat zajímavou. Kromě klasické výuky také konzultuji maturitní projekty studentů a vytvářím zajímavý obsah a nástroje pro naši novou VR&AR laboratoř, na jejíž stavbě jsem se také podílel. Na SSPŠ tak posouváme možnosti toho, co se od středoškoláků očekává. ssps.cz
CZ
Jan Buriánek

Jan Buriánek

AV Media
Ing. Jan Buriánek (*1974) je konzultantem a projektovým specialistou počítačových technologií zpracování obrazu. Jan Buriánek je mj. autorem řady vědeckých publikací zaměřených na pokročilé zpracování obrazu a napsal více než 200 článků do populárně naučných technických časopisů (PiXEL, CHIP, Computer World, PC Tunning…). Je členem IEEE a ACM. Externě vyučuje počítačovou grafiku a interaktivní technologie na ČVUT FIT, ČVUT FEL a VOŠI/VOŠ Novovysočanská. Je zván jako přednášející na mnohé mezinárodní odborné konference. Ve své profesní kariéře se zaměřuje na pokročilé zpracování obrazu a videa, stereoskopické zobrazení, počítačovou grafiku, počítačové vidění, je expertem na technologie snímání pohybu (MOCAP), 3D rekonstrukci a kompresi obrazu. V současné době pracuje pro společnost AV MEDIA, a.s. jako specialista na 3D projekty, obsah a interaktivní multiprojekční technologie. Realizoval mnohé významné instalace v průmyslu i v kultuře a je jedním z prvních stereographerů v čechách (projekty Hurvínek na scéně 3D, Jesus Christ Superstar 3D, V peřině 3D, Carmen 3D, Kozí příběh se sýrem 3D, Aldabra 3D, …). V roce 2004 byl vybrán Britskou radou jako „Raising Star“, aby reprezentoval Českou republiku v oblasti e-Media na setkáních organizovaných tehdejším premiérem Tony Blairem. Jeho práce je možné vidět například ve formě nového televizního studia TV Nova, v expozicích Moravian Science Centrum Brno, Planetárium Hradec Králové, Techmánia Plzeň, NTM Praha, NZM Praha, IQ Landia Liberec, Muzeum hlavního města Prahy, aj. Podílel se i na realizaci speciálních interaktivních představení StrawMan, LUCIE více než malé množství lásky a mnohých dalších performancí umělecké i komerční povahy. avmedia.cz
CZ
David Sedláček

David Sedláček

ČVUT, FEL, DCGI
Dr David Sedláček je odborný asistent a výzkumník na Českém vysokém učení technickém v Praze, Fakultě elektrotechnické, katedře Počítačové grafiky a interakce. Během své akademické kariéry přispěl k rekonstruování 3D modelů z fotografií, napsal dizertační práci na téma uživatelsky řízené 3D rekonstrukce a přispěl i na poli rozšířené reality. David byl vedoucí programátor a tvůrce návrhu postupu zpracování při 3D rekonstrukci Langweilova modelu. Nyní se David zaměřuje na výzkum a rozvoj AR/VR aplikací. David učí několik 3D grafických předmětů na ČVUT, jako jsou kurzy Virtuální a rozšířené reality, Hry nebo 3D modelování v Maye. Je vedoucím laboratoře virtuální a rozšířené reality na ČVUT, kde se svými studenty realizuje projekty z různých oblastí virtuální a rozšířené reality. David také úzce spolupracuje s ESERO-Czech, kde je zodpovědný za vývoj aplikací. dcgi.felk.cvut.cz

„Když vás hra pohltí.“ Tenhle pojem díky VR a AR postupně nabývá nových rozměrů. Postupy při tvorbě her a mnoho dalšího.

Garant bloku Gaming

Jaroslav Stehlík

Dream Digital
Czech VR fest shromažďuje všechny nadšence virtuální a rozšířené reality. Dává prostor začínajícím firmám se setkat s veterány a s širokou veřejností. Pro společnosti je užitečný jak pro potencionální klienty tak dodavatele těchto aplikací, pro hráče je zde zase možnost okusit nejnovější hardware, zahrát si dosud nevydané hry a setkat se přímo s vývojáři.

Ján Iľavsky

Hyperbolic Magnetism
Organizátori Czech VR festu sú určite najviac zapálení ľudia pre XR akých poznám. Ich nadšenie a profesionalitu je cítit z každej akcie, ktorú organizujú. Czech VR fest je určitým vyvrcholením ich celoročnej práce, a preto sa na neho veľmi teším.

Řečníci bloku Gaming

CZ
Jaroslav Stehlík

Jaroslav Stehlík

LIV
Spoluzaložil společnost DIVR Labs ve které vyvinul českou hororovou sci-fi střílečku Blue Effect VR, která vyšla na Steam VR, Oculus, Windows Mixed Reality a pracuje se na verzi pro Playstation VR. Založil studio Dream Digital, které se čistě specializuje na testování nových technologií, digitalizaci a posilování VR komunity v Čechách. Nezávisle vyvíjí ve volném čase projekt Bohemia VR - Sci-fi Detektivka situovaná v Česku v různých časových obdobích. Je konzultantem českého výrobce VR brýlí VR Hero a Etnetera Group kde pomáhal startovat VR Ateliér. Je spoluvlastníkem kalifornské společnosti LIV inc. specializují se na streaming ve virtuální realitě a VR e-Sports. linkedin.com/in/jaroslavstehlik