Řečníci

Ryan A Bell

Ryan A Bell

VR Scout, Hydro Studios

Snad největší autorita americké komunity virtuální a rozšířené reality. Je zakladatelem VR Scoutu a řešitelem projektu pro prezidenta Baracka Obamu.

Veronica McGregor

Veronica McGregor

NASA

Díky ní mohla NASA živě streamovat první interaktivní vysílání a události. Za své kampaně získala řadu prestižních ocenění, spravuje zpravodajský a sociálně mediální tým v laboratoři tryskových pohonů v NASA.

Masaru "Nogi" Ohnogi

Masaru "Nogi" Ohnogi

Gumi

Vedoucí oddělení globálního rozvoje podnikání ve společnosti gumi Inc., která patří do čela japonských herních společností. Pomáhal s urychlením zámořského obchodu, který v současné době tvoří přesně polovinu celosvětových příjmů.

Amir Ebrahimi

Amir Ebrahimi

Unity Technologies

Je hlavní softwarový inženýr týmu Unity Labs, kde si klade za cíl posunout vpřed pole VR autorizace. Je držitelem titulu bakaláře věd v oboru počítačových věd z georgijského technologického institutu, spoluzaložil také vlastní studio LUMINARY.

Andrew Barron

Andrew Barron

Bohemia Interactive Simulations

Veterán americké armády a bývalý dodavatel společnosti DARPA v obranném průmyslu. Dnes je designovým ředitelem Bohemia Interactive Simulations, která využívá na hrách založenou technologii k vytváření vojenského tréninkového softwaru, například VR trenažér pro posádky australských vojenských helikoptér.

Marko Orel

Marko Orel

Creative Centre Poligon

Je spoluzakladatel jednoho z největších coworkingových prostorů v jihovýchodní Evropě nacházejícího se v centru slovinské metropole Lublaně. Je také zakladatelem místní VR & AR iniciativy, přičemž razí myšlenku, že rychlý vývoj virtuální reality v posledních letech dramaticky přebuduje týmovou práci v příštím desetiletí.

Jorge Torales

Jorge Torales

Torch VR

Je spoluzakladatelem VORTEX VR, společnosti nabízející VR únikové hry. Mimo dokončování svého bakalářské studia na University of New York in Prague se zaměřuje také na vytváření multiplayerové soutěživé VR eSportové komunity v Praze.

Kristopher J Blom

Kristopher J Blom

Virtual Human Technologies

Je zakladatel Virtual Human Technologies. Jejich vlajkovou lodí mezi produkty je Virtual Orator, nástroj k tréninku mluvení na veřejnosti. Pracuje na tom, aby přinesl skutečnou sílu VR masám a snaží se o to, aby tentokrát virtuální realita dosáhla svého skutečného hypu.

Tomáš "Frooxius" Mariančík

Tomáš "Frooxius" Mariančík

Solirax

Je spoluzakladatel, hlavním designérem a vývojářem společnosti Solirax, která vyvíjí operační systém pro virtuální a rozšířenou realitu. Byl jedním z prvních, kdo začal tvořit hry pro VR v ČR. Vytvářel také vzdělávací platformu World of Comenius, ze které se později stal Neos.

Marek Polčák

Marek Polčák

VRgineers, Inc

Marek je vrgineer, čili VR inženýr, tělem i duší. Věnuje se vývoji špičkových brýlí pro virtuální realitu s kvalitou obrazu lepší než cokoliv na trhu zaměřené pro business a průmyslové použití. Ve svém projektu FlyPrague nabízí turistům zážitek virtuálního průletu nad Prahou.

Jan Hovora

Jan Hovora

Pocket Virtuality

Je jedním ze spoluzakladatelů Bohemia Interactive, jejíž alfou omegou jsou válečné simulátory známé po celém světě - Operace Flashpoint, Arma III a další. V roce 2016 na oba světy navázal založením společnosti Pocket Virtuality, která se zaměřuje na vývoj B2B aplikací v oblasti VR/AR a platformy VR Inspektor.

Jaroslav Stehlík

Jaroslav Stehlík

Dream Digital

Je popularizátor virtuální a rozšířené reality. V minulosti působil jako hlavní vývojář jedné z prvních českých her pro virtuální realitu- Blue Effect. V současné době se věnuje vlastnímu projektu Bohemia VR, který zobrazuje reálná česká místa ve virtuální realitě.

Antonín Míšek

Antonín Míšek

Škoda Auto

Je specialistou na virtuální techniku ve Škoda Auto. Náplní jeho práce jsou imerzivní prezentace v CAVE, HMD, vývoj nových technologií a jejich zavádění do praxe. V posledních deseti letech je důležitou oblastí jeho zájmu vývoj VRUTu, nyní především ray tracingu v reálném čase.

Leoš Červený

Leoš Červený

Škoda Auto

Studoval ČVUT FEL v Praze. Od roku 2002 pracuje pro společnost Škoda Auto jako IT koordinátor a jeho specialitou je virtuální realita a Digitální továrna.

Josef Večerník

Josef Večerník

VirArch

Je startupista, IT vývojář a transhumanista. Na poli virtuální a augmentované reality se pohybuje téměř tři roky a za tu dobu se podílel na projektech zaměřených převážně na vzdělávání. V roce 2016 spoluzaložil společnost Virarch, ve které pomáhá architektům, developerům a realitním společnostem vizualizovat jejich projekty.

Daniel Jerman

Daniel Jerman

DIVR Labs

Stará se o veškerý marketing a komunikaci ve VR/AR firmě DIVR. Počátky jeho kariéry v herním průmysl sahají až do pařížské pobočky Wargamingu. Pochopení herního marketingu, F2P modelu a práce s herní komunitou několika milionů lidí jej posunulo do MadfingerGames v Brně, kde působil jako vedoucí týmu komunitního marketingu a customer support.

Vojta Roček

Vojta Roček

Stories

Založil poradenskou firmu Trologic řešící Data Management hlavně v rychle rostoucích startupech a výkonnostních agenturách. Patří mezi spoluzakladatele Stories, úspěšného startupu s mnohamilionovou valuací, zaměřeného na řešení businessových problémů prostřednictvím machine learning technik a big data přístupů.

Jan Horský

Jan Horský

VRMag

Je programátor, který se vždy zaměřoval na moderní technologie. Za poslední 4 roky zorganizoval několik desítek akcí, kde si zařízení pro virtuální realitu mohlo vyzkoušet desítky tisíc lidí. Od června 2014 do března 2017 provozoval první český web o virtuální realitě VRMag.cz.

Karel Hulec

Karel Hulec

Solirax

Je jedním z pionýrů virtuální reality v České republice a spoluzakladatelem a CEO společnosti Solirax, která vyvíjí operační systém pro virtuální a rozšířenou realitu. Jejich platforma Neos totiž umožňuje žákům, učitelům, jednoduše třetím stranám vytvářet obsah ve virtuální realitě a sdílet ho s ostatními.

Jan Tkáč

Jan Tkáč

PRESENTIGO

Je vizionář a spoluzakladatel inovativního technologického startupu PRESENTIGO, který se zabývá vývojem vlastní prezentační platformy pro B2B prezentace s aktuálním přesahem do VR. Stojí za zrodem a přípravou několika inovativních VR projektů pro zákazníky z řad výrobních firem, kde přináší know-how z businessově orientovaných prezentací.

Jindřich Trapl

Jindřich Trapl

Virtoox

Zaujímá pozici CEO ve společnostech XLAB a VIRTOOX. Byl jedním z průkopníků Vjingu v ČR a dnes řídí firmu s projekty po celém světě a pobočkou v NY. Od loňského roku se v rámci nového projektu VIRTOOX zaměřuje na oblast virtuální reality a imerzivní technologie, a to především v oblasti marketingu a korporátních prezentací.

Pavel Max Vincenc

Pavel Max Vincenc

Havas Digital Prague

V současné době působí v Havas Digital jako Creative Director. Rád experimentuje s VR a AR v kombinaci s klasickými médii - spolupracoval na prvním AR magazínu v ČR pro O2. Kromě komerčních kampaní se dlouhodobě věnuje digitálním kampaním pro Amnesty International.

Jaroslav Petráš

Jaroslav Petráš

Intel

Vystudoval Informatiku na VŠE a nadále se zabývá počítačovým HW. Aktuálně má pro společnost Intel CZ/SK na starosti desktopové produkty (CPU, SSD, NUC atd.), gaming a odborná školení.

Daniel Mikšovský

Daniel Mikšovský

POCKET VIRTUALITY

Má více než 27 let zkušeností ve photofinishingu, oblasti simulace, počítačové grafiky a mobilního marketingu. Se svou společností FOTOLAB založil v roce 1994 nadaci pro přední české nemocnice v Praze. V roce 2016 spoluzaložil Pocket Virtuality, s.r.o., podnikající na území České Republiky a USA.

Jan Buriánek

Jan Buriánek

AV MEDIA

Je konzultantem a projektovým specialistou počítačových technologií zpracování obrazu. Je mj. autorem řady vědeckých publikací, zaměřených na pokročilé zpracování obrazu, a napsal více než 200 článků do populárně naučných technických časopisů. V současné době pracuje pro společnost AV MEDIA, a.s. jako specialista na 3D projekty, obsah a interaktivní multiprojekční technologie.

Michaela Chytilová

Michaela Chytilová

Chytilova & spol. Patent and Trademark office

Je patentovým zástupcem. Během své šestnáctileté pracovní kariéry pracovala s řadou vynálezců a pomáhala s přihlášením patentů v ČR i v zahraničí. Mimo oblast patentů se specializuje na ochranu značky a designu.

Ondřej Bartoš

Ondřej Bartoš

Credo Ventures

Podnikatel a investor v současnosti řídí Credo Ventures, začínající venture kapitálovou firmu. Po roce 2009 se objevil na televizních obrazovkách v rámci investičního pořadu Den D pro stanici České televize.

Ladislav Dyntar

Ladislav Dyntar

eSuba

Ladislav Dyntar působí již 13 let na poli profesionálního hraní počítačových her. Je majitelem nejúspěšnější české herní organizace eSuba a organizátorem řady lokálních i světových eventů.

Tomáš Jankó

Tomáš Jankó

Multimedia Art College Jihlava

Svou první zkušenost s tvorbou 3D grafiky měl v roce 2003 v Blenderu a od té doby prošel přes několik programů a oborů, aby pochopil, že podstatné je jádro a podkladové principy tvorby.

Aneta Hrušková

Aneta Hrušková

Optika 4U

Vystudovala ČVUT, Biomedicínské inženýrství se zaměřením na optiku a optometrii. Poprvé slyšela o VR realitě v Belgii, kde jí také napadla myšlenka, že VR musí být propojeno i s oční problematikou.

Jiří Žára

Jiří Žára

Czech Technical University In Prague

Je řádným profesorem počítačové vědy, aktuálně vede katedru počítačové grafiky a interakce (DCGI) na České Technické Univerzitě v Praze, elektrotechnické fakultě. Pravidelně přednáší o algoritmech počítačové grafiky a virtuální realitě na DCGI.

Roman Berka

Roman Berka

Czech Technical University In Prague

Pracuje v experimentální audiovizuální mezioborové laboratoři založené Českou Technickou Univerzitou a Akademií múzických umění v Praze. Projekty, které prolínají umění a technologie, mají obrovský potenciál pro aplikace, ve kterých lidé interagují s přístroji a počítačovými programy, tedy aplikace pro virtuální (či smíšenou) realitu.

David Sedláček

David Sedláček

Czech Technical University In Prague

Byl vedoucí programátor při projektování rozsáhlé 3D rekonstrukce Langweilova modelu. Aktuálně se zaměřuje na budoucnost aplikací pro virtuální a rozšířenou realitu. Vede laboratoř virtuální reality na České Technické Univerzitě v Praze, kde se studenty realizuje různé projekty pro virtuální i rozšířenou realitu.

Jakub Pinkava

Jakub Pinkava

GURU FILM

Je filmový producent, který se ve společnosti GURU FILM zabývá sférickou a interaktivní tvorbou, a to primárně jejím vývojem a následnou distribucí. Na tvorbě 360° videí vidí jako nejzásadnější právě vytříbení obsahu možnostem a zároveň omezením, které tato technologie a její následná konzumace přináší.

Adam Martinec

Adam Martinec

GURU FILM

Zabývá se virtuální realitou v produkční společnosti GURU FILM. S příchodem sférických videí do českého prostředí se zabýval jak kreativní, tak technickou problematikou u různých komerčních projektů. Jako studenta režie na FAMU ho přirozeně zajímají nové vyprávěcí postupy, které virtuální realita nabízí.

Tomáš Sedláček

Tomáš Sedláček

World Economic Forum

Je autorem filozoficko-ekonomické knihy Ekonomie dobra a zla, která byla přeložena do 18 jazyků, v mnoha zemích se stala bestsellerem a získala významná mezinárodní ocenění. V současné době působí jako hlavní makroekonomický stratég ČSOB.

Alice Krajčírová

Alice Krajčírová

FAMU

V rámci svého výzkumu pro magisterskou práci vykonala stáž na imerzivním divadelním projektu You Me Bum Bum Train v Londýně, účastnila se i filmového VR workshopu v Helsinkách či Reality Virtually Hackathonu v MIT Media Labu. V současné době působí už více než rok v redakci magazínu Vice Česko/Slovensko.

Veronika Čechová

Veronika Čechová

FUD UJEP

Zabývá se site specific uměním, je kurátorkou Galerie Evoluční v Praze. V současné době je hlavním projektem vznik Virtuální Galerie na shledanou, který by měl umožnit přenos poslání galerie a její dosavadní aktivity do virtuálního prostředí.

Mirek Janatka

Mirek Janatka

University College London

Je součástí výzkumné skupiny na University College London zabývající se optikou robotů pro chirurgická využití. Jeho výzkum se zaměřuje na aplikování VR a AR k výcviku a výpomoci chirurgů za pomoci robotických systémů, s cílem celkového zlepšení operací.

Josef Kratochvíl

Josef Kratochvíl

Předseda úřadu průmyslového vlastnictví

V minulosti působil jako místopředseda dozorčí rady Evropské patentové akademie a zároveň byl místopředsedou Pracovní skupiny pro technické informace Evropské patentové organizace. Dnes přednáší problematiku ochrany průmyslových práv a publikuje v odborných periodikách.

Lukáš Nevosád

Lukáš Nevosád

Sygic Travel

Vede brněnskou pobočku Sygic Travel a je zodpovědný za aktivity Sygic v segmentu cestování. Od začátku se také podílel na přípravě projektu Sygic Travel VR, který si klade za cíl natočit atmosféru turisticky zajímavých míst po celém světě pomocí 360° technologie.

Nik Page

Nik Page

Trigama International

Nik Page pracuje v oblasti softwarového designu a kvality již 25 let, začínal ve San Franciscu a posledních 15 let strávil v Praze. Strávil přibližně polovinu své kariéry prací v bankách, jako Wells Fargo, Morgan Stanley, ČSOB a Česká spořitelna.

Otakar Nieder

Otakar Nieder

Bohemia Interactive Simulations

Pracuje pro Bohemia Interactive Simulations na pozici Senior Director vývoje, kde je zodpovědný za vývoj desktopového tréninkového softwaru VBS3 a rovněž je zapojený v projektech spojených s VR.

Michal Tkáč

Michal Tkáč

Virtual Medicine

Působí jako Chief Design Officer ve startupu Virtual Medicine, zabývajícím se řešeními UI/UX a 3D modelováním obsahu pro aplikace ve VR. Spolu s interdisciplinárním týmem pracuje na výukové aplikaci Human Anatomy VR, kterou si za měsíc a půl od uvedení v Oculus Store pro platformu Samsung GearVR stáhly tisíce lidí ve 122 zemích světa.

Jan Čopák

Jan Čopák

octopusEngine

Vizionářský a kreativní geek. Někteří ho nazývají "Šílený vědec", což nepopírá. Honza má zkušenosti jak s backend, tak s front end vývojem.

Maťo Galvánek

Maťo Galvánek

octopusEngine

Jmenuji se Maťo, nejsem ajťák, ale jsem VR nadšenec. V projektu octopusengine působím jako projektový manažer, marketingový specialista a Community Builder.

Martin Balcar

Martin Balcar

Amnesty International

Spoluautor sociálních kampaní pro Linku bezpečí, Diakonii a Amnesty International, které dostaly několik Louskáčků, Zlatý buben, Zlatý podpatek a též ocenění reklam v Cannes.

Mária Júdová

Mária Júdová

Multidisciplinary artist

Je nezávislá umělkyně zkoumající kreativní potenciál digitálních technologií zejména v kontextu tance a pohybové performance. Její tvorba byla prezentovaná ve Studio Alta, Cinedans v Amsterodamu, Dutch Electronic Festival v Rotterdamu, Das Tanzfest v Basileji, Accés(s) v Pau, Berlin Atonal, Somerset House v Londýně a mnoha dalších.

Filip Dřímalka

Filip Dřímalka

Digital Ventures

Expert na digitální inovace a business development, který pomáhá firmám s technologickými inovacemi a transformací jejich produktů a služeb.

Eliáš Bauer

Eliáš Bauer

VR MUSASHI

Je tvůrcem VR, hercem a hudebníkem. V současné době vede společnost VR MUSASHI, kde se jeho rozsah rozšiřuje od firemního marketingu přeš hraní her či klienty v oblasti nemovitostí, jako je například Svoboda Williams.

Iveta Fajnerová

Iveta Fajnerová

Národní ústav duševního zdraví

Vystudovala psychologii a neurobiologii. V současné době se věnuje zejména vývoji metod pro diagnostiku a terapii kognitivního deficitu u neuropsychiatrických poruch v Národním ústavu duševního zdraví ve spolupráci s Fyziologickým ústavem Akademie věd ČR a komerční sférou.

Igor Teichman

Igor Teichman

Programmer, game developer

Igor Teichman působí jako profesionál na volné noze v oblasti programování, vývoje her, videoartu a interaktivních médií. V jeho práci a tvorbě se přirozeně prolínají nejrůznější digitálně-technologické ale i umělecké techniky a směry, vzhledem k poměrně široké škále jeho zájmů.

Lubo Smid

Lubo Smid

STRV

Je spoluzakladatel a COO společnosti STRV, která si od roku 2012 upevňuje pozici předního partnera pro softwarový vývoj nejen v Silicon Valley. Jeho jméno najdete v seznamu Forbes 30 pod 30. Jako podnikatel, orientovaný na startupy, a lídr více než stovky developerů, udává trendy v mobilním i webovém vývoji.

Lucie Jančová

Lucie Jančová

UMPRUM

Působí na pražské UMPRUM jako asistentka ateliéru Grafického designu a vizuální komunikace. Ve své diplomové práci zkoumá možnosti využití augmentované reality ve vizuálním stylu kulturní události v horizontu 10 let, která měla za cíl předznamenat vývoj oboru grafického designu vlivem potencionálního masového rozšíření AR technologie.

Marta Anna Ledgard

Marta Anna Ledgard

Augmented CZ

Je konzultantka a manažerka obchodu pro projekty a filmové produkce s virtuální a rozšířenou realitou. Díky televiznímu zázemí a založení úspěšné digitálně mediální společnosti ve Východní Africe disponuje unikátní sítí kontaktů v sektorech virtuální reality a filmových společností napříč Evropou, Amerikou i Asií.

Martin Možnar

Martin Možnar

PanoBoard

Je spoluzakladatel společnosti TOBEINCO s.r.o. a projektu PanoBoard, který je prvním a jediným výrobcem v České republice a na Slovensku a který drží certifikát WWGC (Works With Google Cardboard). Aktuálně společnost působí jako VR marketingová agentura se zaměřením B2B klienty a své projekty realizuje po celé Evropě.

Terezie Křížkovská

Terezie Křížkovská

NaFilM

Je kurátorkou výstav Na film!, spoluautorkou vzdělávacích filmových programů a koordinátorkou mezinárodního projektu ThinkFilM zaměřeného na propojení filmové výchovy a výstavní praxe. Jako asistentka produkce se podílela na řadě filmových projektů, včetně celovečerních filmů Kovář z Podlesí (2013) nebo Pirko (2016).

Petr Hájek

Petr Hájek

Petr Hájek Architekti

Absolvent Fakulty architektury na Českém vysokém učení v Praze a Školy architektury na Akademii výtvarných umění v Praze. Za svou práci získal řadu ocenění (například Cena Grand prix Obce architektů, Evropská cena Freiraum no2, Bauwelt–Preis, Stavba roku aj.).

Jakub Jiřiště

Jakub Jiřiště

NaFilM

Věnuje se filmové historii v publikovaných akademických textech i v praxi jako spoluzakladatel projektu NaFilM. V současné době se zaměřuje především na vývoj metodiky komunikace s návštěvníkem ve filmově-historické expozici. Živobytí mu zajišťuje pozice programového redaktora České televize.

Honza Topinka

Honza Topinka

NaFilM

Vystudoval animaci na Middlesex University v Londýně. Jakožto technologický a umělecký nadšenec vnímá VR jako obrovskou příležitost ke spojení obou rovin a objevování nových možností. Podílí se na vývoji VR instalace pro projekt NaFilM a dále spolupracuje jako freelancer na řadě různorodých projektů.

Ivan Dasko

Ivan Dasko

GrandPano GB

Věnuje se VR vizuálnímu marketingu a využití virtuální reality v reálném životě. Zaměřuje na vytváření pozitivních emocí za pomoci nových technologií a měřitelných marketingových nástrojů. VR storytelling, VR v realitách, využití VR v medicíně a učení.

Jiří Maňásek

Jiří Maňásek

Weboo

Je spoluzakladatelem agentury Weboo s.r.o., která se již 10 let zabývá vývojem webových aplikací a online marketingem. V poslední době do tohoto portfolia přibyl vývoj VR aplikací. Mimo zakázkový vývoj VR aplikací pro klienty se věnuje hlavně spojení VR a webu.

Juraj Danko

Juraj Danko

Inloop

Radí oddělení rozšířené a virtuální reality ve společnosti Inloop, s.r.o. Momentálně se věnuje především implementaci řešení pro Microsoft HoloLens, Gear VR a HTC Vive.

Marcel Kraus

Marcel Kraus

Technologická agentura ČR

Pracuje pro Technologickou agenturu České republiky, kde se zabývá podporou inovačního potenciálu společenských a humanitních věd včetně umění a designu, kreativní ekonomiky, genderovou dimenzí ve výzkumu a inovacích a česko-německými vztahy ve výzkumu.

Kristína Rypáková

Kristína Rypáková

Academy of Fine Arts in Bratislava

Pedagogicky působí na VŠVU v Bratislavě, kde oblasti architektury a virtuální reality testuje v polohách autorských ne/matematických struktur a objektů.

Milan Juřík

Milan Juřík

Weboo

Je spoluzakladatelem agentury Weboo s.r.o. V posledních 2 letech se aktivně s agenturou věnuje problematice VR a jejímu využití v oblastech vzdělání, výroby, průmyslu či dalších odvětvích. Na základě vývoje v těchto prostředích má mnoho zkušeností právě s možnostmi přenosu do internetových prohlížečů.